BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du interesseret i økonomi og forskellige administrative opgave i et godt arbejdsmiljø, så er det måske lige dig vi søger.
I Distrikt Skovvejen 0-5 år dagtilbud søger vi en administrativ medarbejder med start den 1. januar 2025 eller snarest derefter. Du skal sammen med distriktslederen og vores administrative medarbejder primært håndtere administration af økonomien i distriktet.
Stillingen er på 15 timer ugentlig.
Dine vigtigste opgaver
- Økonomi – fakturering, administrere økonomi i vores økonomi system, løbende budgetopfølgning.
- Håndtering af diverse administrative og praktiske ad hoc opgaver.
Dine kompetencer
- Har en relevant uddannelse og/eller erfaring og viden om økonomistyring.
- Har kendskab til IT, gerne Fujitsus regnskabssystem Prisme, lønsystemet Silkeborg Data, Word og Excel.
- Er optaget af ordentlighed og præcision i det administrative arbejde.
- Har lyst og evner til at påtage løbende alsidige opgaver.
- Du kan arbejde selvstændigt
- Du er struktureret.
Det får du hos os
- En attraktiv arbejdsplads på Distriktskontoret i Skovvejen 0 – 5 år.
- Tæt samarbejde og faglig sparring med Distriktsleder og administrativ medarbejder.
- Vi er fagligt ambitiøse og arbejder hele tiden med at økonomien understøtter bedst mulig kvalitet i det pædagogisk arbejde.
- Vi vægter god kommunikation med inddragelse af medarbejderne og pædagogiske ledere i vigtige beslutninger.
Hvem er vi
Distrikt Skovvejen består af fire børnehuse med børn i alderen 0-5 år. Vi er et distrikt med i alt ca. 115 medarbejdere, ca. 455 børn, syv pædagogiske ledere og én distriktsleder. Hvert børnehus har pædagogiske ledere tæt på kerneopgaven.
Derforuden er der ansat en distriktsleder, som i samarbejde med de pædagogiske ledere varetager ledelsen i distriktet. Distriktslederen bliver din nærmeste leder.
Vil du vide mere
Ring og hør mere om jobbet hos Distriktsleder Susanne Froberg på telefon 4477 2515 eller administrativ medarbejder Dorte Nyborg på telefon 2155 8170.
Du kan her se stillingsbeskrivelser for dagtilbud
Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk
Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. januar 2025 eller snarest derefter.
Vi holder samtaler i takt med at vi modtager ansøgningerne.
Stillingen er på 15 timer og er en fast stilling.
Ansøgningsfrist: 13. december 2024.
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Vi indhenter straffe- og eller børneattester.
Ballerup Kommune har røgfri arbejdstid. Læs mere her
Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Vi glæder os til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(15-15 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Ballerup Kommune, Egebjergvang, 80, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-12-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157078