Administrer Hybridshoppen og Værdifulde Aftaler hos Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Her har du muligheden for at blive en del af et spændende og engageret team, hvor din nøglefunktion vil være at administrere Hybridshoppen (en semi-webhotel-løsning) samt agere omdrejningspunkt for afdelingens indkomne mails, men også deltage i mange forskellig artede opgaver på tværs af afdelingen. Hvis du er serviceminded, struktureret og detaljeorienteret, så er det dig vi søger?

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) indkøber alt lige fra kampvogne, skibe, helikoptere og jagerfly til støvler, ammunition, reservedele, uniformer og IT.


Om os

I Contract Management Afdelingen er vi 15 dygtige medarbejdere til at håndtere mere end 700 rammeaftaler. Vi arbejder primært med aftale- & leverandørstyring på tværs af kapaciteter, materiel, tjenesteydelser og IT i hele Forsvarsministeriets koncern. Solide aftaler, controlling og leverandørstyring medvirker til et kommercielt og logistisk fokuseret miljø. Vi er derfor en vigtig støtte til hele FMI.

Om stillingen

Din primære arbejdsopgave vil være at forvalte vores Hybridshop samt fordele afdelingens indkomne mails og udføre diverse administrative opgaver og støtte afdelingen på tværs. Derudover skal du være med til at udvikle og drifte koncernens kommende E-handelssystem.

Du vil få spændende opgaver så som:
• Administration af datagrundlaget i koncernfælles e-handelsystem, herunder brugeradministration, katalogadministration og upload- samt rettighedsadministration.
• Tilpasse vores webportal site i samarbejde med portaludbyder.
• Koordinere med diverse interessenter omkring indhold på webportal.
• Undervise i brugen af webportal.
• Fordele indkommende mails i vores fællespostkasse
• Udføre opgaver indenfor DeMars (SAP)
• Oprettelse af nye rammeaftaler (brug af 46. nr. i SAP)
• Kontrol af prisreguleringer.
• Kørsel af vores script (MDG sager).
• Ad hoc DeMars og KTP opgaver.

Om dig

Vi forestiller os at du har:
• Kontor- eller handelsuddannelse.
• Godt kendskab til E-handelssystemer,
• Indgående kendskab til INDFAK2-3.
• Dybt kendskab til Material Management (MM) modulet i SAP.
• Erfaring med tværfagligt samarbejde, gerne i Forsvarsministeriets koncern eller andre større virksomheder.
• Gode kommunikative evner.
• God forretningsprocesforståelse. Du er imødekommende og besidder gode samarbejdsevner. Du overholder deadlines, er grundig og har styr på detaljen.


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af et kvalifikationstillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Vi har et højt tempo, men har fokus på gensidig fleksibilitet og det hele menneske, hvilket betyder en gennemsnitslig arbejdsuge på 37 timer inkl. frokost og at du lejlighedsvis kan arbejde hjemmefra efter nærmere aftale

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.


KONTAKT OG ANSØGNING
Har du fået lyst til at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Jakob Johannes Rønberg på tlf. 23807344.

Har du spørgsmål til overenskomst-, løn- og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Aldijana Henic, fra Forsvarsministeriets Personalestyrelse på 72819903.

Ansøgningsfristen er d. 11. juli 2024. Samtaler forventes afholdt løbende, så send gerne din ansøgning med det samme.

Vi vil bede dig søge stillingen via nedenstående link. Send dit opdaterede CV og din motiverede ansøgning via linket, hvor eksamensbeviser og andre relevante dokumenter skal tilføjes.

Anfør gerne i dit CV faktuelle oplysninger om din uddannelse og erhvervserfaring inden for Contract Management samt anvendelse af Enterprise Ressource Planning IT system, ERP.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk
oprindelse til at søge stillingen.

Er du blevet nysgerrig om at vide mere om Forsvarsministeriet, Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse samt Supply Chain Division, herunder at vi vandt Den Danske Supply Chain pris i 2019 – så besøg www.fmn.dk og www.fmi.dk

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg -5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6075573

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet