Akutberedskabet søger en teamleder til driftsafdelingen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Akutberedskabet i Region Hovedstaden søger en dygtig teamleder til vores driftsafdeling. Er du sundhedsfaglig uddannet, har kendskab til ambulancedrift, logistik og ledelse så læs videre her, hvis du er interesseret i at høre nærmere om vilkårene som teamleder i Akutberedskabet.

At være ansat i Akutberedskabet er noget helt specielt. Positive vinde blæser i beredskabet, vi oplever god trivsel blandt vores medarbejdere og udviklingen på området er spændende og hastigt voksende.

I driftsafdelingen har vi ansvar for alle Akutberedskabets køretøjer, utensilier, mundering, vareleveringer, medicoteknisk udstyr og ad hoc opgaver, store som små. Vi har fysisk base i Ballerup hvorfra vi bl.a. servicerer AMK vagtcentralen 112, 1813, direktionen og diverse ledelseslag. Derudover kommer vi dagligt på vores baser i Hvidovre, Taastrup og på Frederiksberg hvor vi servicerer vores ambulancetjeneste sammen med vores akutlægebiler der holder til på Hovedbrandstationen i København og Hvidovre, Herlev og Hillerød Hospital. Slutteligt er der vores akutbiler som ligeledes har base i Hvidovre, Frederiksberg, Skibby og Dragør. Et stort geografisk arbejdsområde med mange berøringsflader og kollegaer. Dertil kommer tæt samarbejde med eksterne samarbejdspartnere og leverandører.

Som teamleder er det din opgave at være samlingspunkt for dagens opgaver og koordinere disse mellem afdelingens medarbejdere. Du er synlig, let tilgængelig og første led i lederstaben som kan håndtere problemstillinger i større eller mindre grad. Du vil være bindeled imellem medarbejderne i afdelingen og afdelingschefen, ligesom du vil være kontaktpunkt for vores eksterne samarbejdspartnere, værksteder og leverandører.

Vi er en afdeling med et stort drive og selvstændighed – men også en afdeling hvor samarbejde, teamånd og trivsel er i højsædet. Du vil i Akutberedskabet få rig mulighed for at få faglige udfordringer og variationer i din hverdag, hvis du skulle ønske det. Alt i alt, mener vi selv at vi er, en spændende afdeling som tilsikrer høj kvalitet og godt arbejdsmiljø.

Vi tilbyder:

  • Fuldtidsstilling 37 timer
  • Afvekslende hverdag med faglige udfordringer
  • Et sundt miljø med gode muligheder for egen udvikling
  • Et aktivt socialt fællesskab med stærkt sammenhold
  • Kort vej til tilgængelig ledelse
  • Betalt frokostpause
Om dig:

Vi vil gerne høre fra dig hvis:

  • Er sundhedsfaglig uddannet
  • Har branchekendskab til Akutberedskabet
  • Kendskab til ambulancedrift
  • Har gyldigt kørekort til kategori B
  • Erfaring med ledelse
  • Har mod og lyst på faglig udvikling
  • Ønsker at sætte dit positive præg på fremtidens Akutberedskab i Region Hovedstaden
Din nye arbejdsplads

Akutberedskabet er en del af Region Hovedstaden, som har 1,8 millioner indbyggere, et årligt budget på 37 milliarder kroner og godt 39.000 medarbejdere. Akutberedskabet er etableret i 2012 med det formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne.

Akutberedskabets primære opgaver omfatter Ambulancedrift, Akutlægebilerne, Psykiatrisk Akutberedskab, interhospitale transporter, indsatsledelse, 112 AMK-Vagtcentralen, sundhedsfagligt ansvar for ambulancetjenesten, Akuttelefonen 1813 og sundhedsberedskabet for Region Hovedstaden.

Virksomheden har primært til huse i Ballerup, men er geografisk spredt på flere destinationer i Region Hovedstaden, hvor bl.a. akutlægebilerne og ambulancerne har baser.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med FOA

Vores drift består af 7,4 times arbejdsdag med lørdag, søndag og helligdagsfri

Yderligere information

For yderligere oplysninger om stillingen eller opslaget, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Lasse Willén på tlf.: +45 21324851 eller via mail: lasse.willen@regionh.dk

Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akut

Ansøgning

Du søger online via ansøgningsknappen

Vi inviterer til samtale på baggrund af en samlet vurdering af kvalifikationer og ansøgning.

Vi afholder ansættelsessamtaler i slutningen af januar. Vi forbeholder os ret til at kræve en faglig afklaring, på baggrund af et individuelt skøn.

Ansættelse tilbydes efter individuel aftale.

  • Upload din motiverede ansøgning og CV senest 25.01.2024.
  • Bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Den Præhospitale Virksomhed, Telegrafvej , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971667

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet