BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliver du motiveret af at opbygge stærke kunderelationer – og ønsker du at blive en del af en it-virksomhed i vækst? Så er du måske vores nye Customer Success Manager!
Som en del af vores Customer Success Team…
vil du spille en afgørende rolle for at sikre vores kunders tilfredshed og succes. Du kommer dermed til at få ansvaret for at:
- Opbygge stærke og varige kunderelationer
- Lytte aktivt til kundernes ønsker og behov samt tilbyde individuelle løsninger
- Demonstrere funktionerne og fordelene ved TOPdesk
- Opretholde et højt kundetilfredshedsniveau gennem proaktivt engagement og support
- Være bindeled mellem kunder og vores interne teams, og dermed sikre en effektiv kommunikation
- Give kunderne vejledning og assistance til at navigere i TOPdesk
- Deltage aktivt på kundearrangementer, konferencer og messer
Hos TOPdesk tror vi på, at ansvar, tillid og frihed giver dig de bedste forudsætninger for at blive en succes. Vi har et miljø, hvor du har frihed til at løse opgaverne på din egen måde samtidig med, at du bliver støttet af dine kollegaer. Vores mål er at skabe langvarige og givende kunderelationer - og vi har brug for DIN hjælp til at opnå det.
Hvem er du?
Vi søger efter dig, der kommer med en solid ballast fra et kundecenter eller en it--afdeling. Du er vant til at være i løbende dialog med kunderne, færdes hjemmevant i forskellige it-løsninger og følger med i de digitale og teknologiske tendenser. Dine tidligere jobfunktioner kunne være koordinator, supervisor eller projektleder.
Vi ser gerne, at du har:
- Gode interpersonelle og kommunikationsevner – og dermed er i stand til at opbygge stærke relationer
- Ægte passion for at levere enestående kundeservice og motiveres af at sikre kundernes succes
- En proaktiv indstilling samt er selvmotiverende og resultatorienteret
- Evnen til at forklare tekniske begreber på en enkel og forståelig måde
- Stærke problem- og konfliktløsningsevner
- Fleksibilitet til at tilpasse dig skiftende prioriteter i et tempofyldt miljø
- En samarbejdende tankegang – og du brænder for at arbejde effektivt med forskellige teams og interessenter
- Behersker dansk og engelsk på et højt niveau, både mundtligt og skriftligt
Til gengæld tilbyder vi
- En plads på holdet i én af Danmarks bedste it-arbejdspladser
- Et stort globalt netværk med mere end 45 CSM’ere fordelt på TOPdesk kontorer over hele verden
- Et spændende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling
- Attraktive vilkår; herunder lønpakke med pension, løn under barsel, sundhedsforsikring, kørsel efter statens takster, gratis fitnesscenter samt en lækker kantineordning
Du bliver en del af...
…et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet. Her fejrer vi altid vores succeser - og vigtigst af alt, så lærer vi af vores fejl. Hos TOPdesk vægter vi det sociale sammenhold højt, og derfor afholder vi i løbet af året flere sjove firmaarrangementer. Og netop pga. denne fantastiske arbejdskultur er vi blevet Great Place To Work-certificerede samt kåret som én af Danmarks Bedste Arbejdspladser i 2023
Interesseret?
Udfyld vores ansøgningsformular og vedhæft dit CV, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du kan også vedhæfte din ansøgning eller videopræsentation, men dette er ikke et krav.
Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Head of Customer Succes Marttin Stuart Nielsen på +45 22 51 14 05. Jobsamtaler vil blive afholdt i starten af august måned.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TOPdesk Danmark A/S, World Trade Center, Borupvang 3, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://topdeskdanmarkas.hr-on.com/show-job/155502?linkref=121421&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874058