Driftskoordinator til Hjælpemiddeldepot

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at blive en del af Hjælpemiddeldepotet og kunne du tænke dig at:

  • Gøre en forskel for borgerne med fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse
  • Være med til at sikre daglig drift af et depot
  • Bidrage til det gode arbejdsmiljø

- Så har du nu muligheden for at blive vores nye koordinator på Hjælpemiddeldepotet. 

Du vil som koordinator få et stort selvstændigt ansvar i tæt samarbejde med engagerede kolleger. Hjælpemidlerne bliver bevilget som udlån til borgerne og har stor genbrugsværdi. 

Her spiller Hjælpemiddeldepotet en stor rolle hvoraf rengøring, reparation, afprøvning, tilpasning og levering af hjælpemidler samt effektiv lagerstyring og udvikling er mange af de daglige arbejdsopgaver.

Vores arbejdsopgaver forudsætter, at du har hænderne skruet rigtigt på. Du skal være fleksibel på at løse alle typer af opgaver i Hjælpemiddeldepotet, da vi løfter hverdagen i fællesskab.

Stillingen er ledig pr. 1 februar 2024, 37 timer om ugen.

Dine vigtigste opgaver

  • Administrere indkøbsordre/bestillinger til Hjælpemiddelleverandører, fragtfirmaer, kontorartikler mm bl.a. via e-handel
  • Ansvar for varemodtagelse
  • Daglig koordinering og planlægning af ordrer, herunder akutte kørsler, alm. kørsler og reparationer i vores omsorgssystem
  • Fakturering og betaling i økonomisystem
  • Besvare mails fra samarbejdspartnere og opgaver i omsorgssystem
  • Telefonisk betjening (oprettelse af opgaver til kørsel, rådgivning til samarbejdspartnere mv.) 
  • Registrere hjælpemidler i lagerstyringssystem, samt mærkning med stregkodelabels
  • Lagerstyring
  • Betjening af borgere i vores Kvikservice (udlevering af hjælpemidler, rådgivning mm)
  • Udarbejde arbejdsgangsbeskrivelser/procedurer i samarbejde med teamet
  • Indgå i løsningsorienteret samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere -  skabe gode løsninger for samarbejdspartnere og borgere
  • Indgå i driften på daglige opgaver ved fx sygdom eller ferie i teamet
  • Løse ad-hoc opgaver
  • Sikre at depotets it-udstyr, fx scanner til lagerstyringssystemet, er opdateret.

Dine kompetencer
Vi lægger stor vægt på, at du har solid erfaring med lagerstyring - gerne inden for hjælpemiddelområdet, men det kan også være fra fx andre typer lagre. 

Du skal kunne håndtere og arbejde selvstændigt med både administrative opgaver og praktiske opgaver på lager og værksted. Det er en stor fordel, hvis du også har erfaring med direkte kundebetjening. 

Din faglige profil kan være alsidig, fx ergo- eller fysioterapeut med hjælpemiddelbaggrund, håndværksmæssig baggrund, eller kontoruddannet inden for offentlig administration.

Vi forestiller dig med følgende kompetencer:

  • Sætter borgeren i centrum og er medskaber i værdi for borgerne
  • Er mødestabil, servicemindet og har gode samarbejdsevner
  • Er fleksibel på at løse og have ansvar for flere typer opgaver i Hjælpemiddeldepotet
  • Er selvkørende, imødekommende og initiativrig medarbejder
  • Arbejder struktureret og kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • Formår at bidrage positivt til opgaveløsningerne og går proaktivt til arbejdsopgaver
  • Er parat til at løse mange forskellige typer af opgaver
  • Ikke er bange for at tage fat og løfte i flok
  • Har it-færdigheder på brugerniveau 
  • Har kørekort til bil.

Det får du hos os

  • Kompetente, ansvarsfulde og kreative kolleger
  • Nye el-varebiler med indrettet værksted 
  • Pc, mobil og scanner til lager
  • Flot og nyindrettet depot med dertilhørende vaskehal, værksted og lager
  • Introduktionsprogram 

Fokus på udvikling bl.a. ved sparring og vidensdeling i teamet, kurser, deltagelse på messer og lignende.

Hvem er vi
Hjælpemiddeldepotet er en del af Afgørelser og Hjælpemidler, som organisatorisk hører til i Center for Voksne og Sundhed. Vi er en del af kommunens myndighedsområde som sagsbehandler bl.a. hjælpemidler og boligændringer til borgere med fysisk og/eller psykisk funktionsnedsættelse efter Servicelovens bestemmelser.

Depotet er en del af Hjælpemiddelteamet i Afgørelser og Hjælpemidler. 

Hjælpemiddeldepotet består af en koordinator, tre teknikere og to lagermedarbejdere. 

Derudover består Hjælpemiddelteamet af 10 sagsbehandlende terapeuter og leder. Terapeuterne og den øvrige afdeling har kontor på rådhuset. Depotet har, både fagligt og socialt, en tæt kontakt med kolleger i Afgørelser og Hjælpemidler.

Hjælpemiddeldepotet bidrager desuden til fælles læring i Hjælpemiddelteamet og deltager aktivt i at sikre effektive og ensartede arbejdsgange, så borgere og samarbejdspartnere oplever en imødekommende, fleksibel og god service.

Vil du vide mere
Hvis du vil vide mere om arbejdspladsen og stillingen er du velkommen til at kontakte leder af Hjælpemiddelteamet Lene Kjærulf på telefon 2522 8160 eller konstitueret koordinator Pernille Christiansen på telefon 2522 8007.

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. februar 2024. Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med flekstid.

Vi holder 1. samtalerunde i uge 3 og 2. samtalerunde i uge 4.

Der indhentes privat straffeattest.

Ansøgningsfrist: den 3. januar 2024.

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ballerup Kommune bliver en røgfri arbejdsplads pr. 1. april 2024.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ballerup Kommune, Hold-An Vej, 7, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5956518

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet