BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til gøre en forskel i en brydningstid, hvor du bidrager til at sikre, at det samlede Forsvar og Beredskab får de varer og ydelser, som de er afhængige af?
Vi har brug for en studentermedhjælper, der kan hjælpe os med at følge op på indkøb og faktura.
Derfor tilbyder vi en stilling med spændende og alsidige opgaver.
Om os
Vi er i dag 10 medarbejdere i sektionen; ni civile og én militær (du bliver den 11.).
Sektionen består af en række mindre teams, med hver deres primære område; men vi vægter samarbejde på tværs meget højt, og vi løfter altid i flok.
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for hele Forsvarsministeriets Koncern, med hovedsæde i Ballerup. Vores sektion er dog en del af et forretningsområde, der hører hjemme i Brabrand.
Fællesnævner for vores område er, at vi sikrer anskaffelsesgrundlaget for de vare og ydelser, der anvendes på tværs af hele Koncernen (Hæren, Søværnet, Flyvevåbenet, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen m.fl.).
Om stillingen
Du bliver en del af et team, hvor der sidder to medarbejdere, der sørger for at Forsvaret kan få en lang række af de varer, som vi køber lokalt på et dagligt basis, fordi det ikke kan svarer sig at have dem på lager.
I den forbindelse skal vi bl.a. kontrollerer og godkende indkøb og faktura, når Indkøberen laver rettelser/ændringer, som en del af den styrkede økonomiske kontrolindsats for indkøb.
Det er i forhold til denne opgave, at du skal være med til at aflaste de to øvrige medarbejdere i teamet.
Det er en vigtig opgave, der vil give dig nogle praktiske erfaringer med både indkøb og SAP – og du vil få et rigtigt godt indblik i ét af landets største statslige arbejdspladser; Forsvaret.
Om dig
Du er i gang med en længere videregående uddannelse.
Det behøver ikke være noget, der har direkte relevans for de opgaver, som du skal løse her – men en uddannelse med teknisk forståelse vil være en fordel, da du skal arbejde en del i SAP, og det er ikke verdens mest intuitive system.
De vigtigste egenskaber er dog at du har en analytisk tilgang, hvor du er god til at se helheder og sammenhæng. Herudover skal du kunne arbejde systematisk og være god til at følge op.
Opfølgning er et vigtigt element, hvilket betyder, at du ikke skal have et problem med at række ud til folk enten pr. telefon eller mail.
Derudover skal du være god til at formulerer dig klart i tale og på skrift.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er tidsbegrænset, med et års varighed.
Du bliver ansat og aflønnet efter gældende overenskomst for kontorfunktionærer i staten HK/STAT. Aflønningen sker med en timeløn på mellem 132,24 – 138,73 kr./time. Det er muligt at få et kvalifikationstillæg på 3,30 kr./time afhængig af din studieanciennitet og eventuel tidligere relevant beskæftigelse.
Din ansættelse som studentermedhjælp er betinget af, at du er aktivt studerende og indskrevet ved en højere læreranstalt. Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Stillingen ligger i gennemsnit på 15 timer om ugen. Vi udviser fleksibilitet i forbindelse med dine ferier og eksamensperioder, men vi forventer også, at du er fleksibel i perioder med stor arbejdsbelastning
Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder blandt andet, at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne gennem hele dit ansættelsesforhold.
KONTAKT OG ANSØGNING
Har du fået lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Kaptajnløjtnant Rasmus Ingholt Hedelund, på telefon 4174 0623 eller på mail FMI-LA-CHJDU@FIIN.DK
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Betina Koch-Søfeldt på telefon 7281 9128.
Ansøgningsfristen er mandag den 11. september 2023. Vi forventer at afholde samtaler løbende, så send gerne din ansøgning allerede nu.
Send os din ansøgning, hvor du vedhæfter din CV og dokumentation for uddannelse samt indskrivning på videregående uddannelse.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) har, som styrelse under Forsvarsministeriets koncern, det overordnede ansvar for koncernens materiel- og informatiksystemer fra ’vugge til grav’. FMI har ca. 1.900 medarbejdere. Omkring 1.400 er civile, imens 500 er militære. Knap 850 af FMI’s ca. 1.900 medarbejdere er placeret i domicilet i Ballerup.
FMI’s hovedopgave er at anskaffe, vedligeholde og videreudvikle materiel til hele Forsvarsministeriets koncern, lige fra kampvogne, skibe og jagerfly til IT-udstyr, feltrationer og lommeknive.
Til at gøre dette administrerer FMI årligt ca. 9 mia. kr. svarende til ca. 1/3 af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder, da det er støtten hertil, som altid er i centrum.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg 1-5, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=185302&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5897259