IT Service Integration Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om stillingen Vi søger en Service Integration Manager, som kan opbygge, og levere i, en SIAM funktion i Statens it.

Du sikrer en koordineret, samlet serviceleverance til en stor vigtig kunde hos Statens it, og med baggrund heri opbygges processer, procedurer, samarbejdsfora, rapporter og interne netværk mm., som grundlag for etablering af SIAM, som en funktion hos os.

Vi ser Service Integration Manager rollen som funktionen, der fronter den praktiske dagligdag og serviceleverance over for kunden, i tæt samarbejde med underleverandører, og med støtte fra de mange eksisterende funktioner i huset. Du vil både have kolleger i vores Kundepartnerorganisation, Servicedesk, Kontraktansvarlige, Tekniske Teams, Projekt- og Porteføljeledere og mange flere, der bakker op med viden og ’Drive’ i den cocktail, som du skal integrere og styre til en samlet leverance, sikker kommunikation og kundetilfredshed.

Om dig Som person er du åben, nysgerrig og respektfuld med en rationel positiv indgangsvinkel til omverdenen.

Du kan lide at udfordre og udvikle både egne og organisationens evner og bidrager gerne til forandringer.

Du vil være den helt rigtige til jobbet, når du bl.a.:

  • Har en praktisk indgangsvinkel til håndtering af SIAM rollen og etablering af funktionen i en IT organisation
  • Ser Service Integration Management som et middel til at levere en samlet fremragende service til dine kunder
  • Har erfaring med at agere i spændfeltet mellem kunde, tekniske leverandører og interne interessenter
  • Har deltaget i opbygning og videreudvikling af en tilsvarende rolle i en stor organisation
Desuden må du gerne:

  • Være ITIL certificeret og vide hvad ISO 27001 går ud på
  • Være stærk i dansk skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Kunne balancere dit store overblik og detaljerede leverancer
Du vil referere til Områdechefen i Center for Service Delivery.

Om os I Statens IT leverer vi it-drift og services til Statslige ministerier, styrelser og selvejende uddannelsesinstitutioner.

Vi arbejder efter en strategi om:

  • Høj kundetilfredshed
  • Høj Informationssikkerhed og sikker drift
  • Pålidelige projekter
  • Klimavenlig og bæredygtig it
Vi tilbyder et job i en åben, uformel og dynamisk organisation, præget af et højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform med dygtige og kompetente kolleger. Hos os findes der altid en opgave, som kan udvikle og udfordre dine faglige kompetencer, og vi lægger stor vægt på, at vidensdeling og faglig sparring er en naturlig del af hverdagen.

Du vil arbejde tæt på beslutningstagere i organisationen og være en vigtig brik for vores fortsatte succesfulde serviceleverance.

Hos os betyder tilstedeværelse sammen med vores kollegaer meget, og vi mener, at samarbejde og videndeling på tværs er afgørende for et godt arbejdsmiljø. Samtidig vil vi gerne sikre fleksibilitet for vores medarbejdere, og hjemmearbejde kan løbende aftales mellem chef og medarbejder, når det er foreneligt med opgavevaretagelsen.

Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling alt efter kvalifikationer.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode. Du vil i forbindelse med ansættelsen blive bedt om dit samtykke til, at Statens It må indhente en offentlig straffeattest via dit cpr-nummer.

Ansættelsesområdet er Finansministeriet med tilhørende institutioner, pt. Finansministeriets departement, Statens Administration, Statens It, Økonomistyrelsen samt Medarbejder- og Kompetencestyrelsen.

Flere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdechef Mads Pilgaard Blak på telefon: 7231 1293, eller via mads.pilgaard.blak@statens-it.dk.

Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via knappen ”Søg stillingen” senest den 19. december 2023.

Finansministeriet ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede kandidater uanset personlig baggrund til at søge. Vi ser frem til at læse din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Statens It, Lautruphøj, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951268

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet