Kundepartner til Statens It

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med helt i front, når Statens It skaber relationer til at kommunikere med vores kunder i departementer, styrelser og andre statslige institutioner? Som Kundepartner vil du være et centralt bindeled mellem et eller flere ministerier og de IT-driftsleverancer, Statens It hver dag arbejder for at tilbyde vores kunder for at understøtte deres kerneforretning bedst muligt. Ansættelsesstedet vil enten være i Statens It i Ballerup, Sønderborg eller Aarhus.

Statens It søger en Kundepartner, der sammen med 19 Kundepartner-kolleger får ansvar for at fastholde og styrke samarbejdet med de kunder, kundepartneren får tilknyttet i sit partnerskab. Statens It lægger vægt på at sikre et godt og smidigt partnerskab med indsigt i og forståelse for kundernes forretningsmæssige behov, der sætter dig i stand til at give professionel rådgivning og sparring til kunderne i forhold til deres digitaliseringsbehov og den informationssikkerhedspolitiske dagsorden.

Om dig Vi lægger vægt på, at du både forstår it-infrastruktur og mestrer kommunikation og relationspleje i forhold de kunder, du er partner for. Derudover forventer vi, at du kan tage selvstændigt ansvar, har erfaring med forhandlinger, er troværdig og har gennemslagskraft samt gode samarbejdsevner. Du har erfaring fra lignende funktion, såsom Service Delivery Manager eller lignende. Du har formentlig en akademisk baggrund, men det vigtigste er din erhvervserfaring kombineret med relevant kompetencegivende uddannelse.

Om os Vi kan tilbyde dig et job med mulighed for at præge organisering i Center for Kunder, kunderelationer, opgaver, værktøjer og processer. Du vil blive mødt med en uformel og fleksibel arbejdsform i en åben og dynamisk organisation med gode muligheder for personlig og faglig udvikling i jobbet.

Hos os betyder tilstedeværelse sammen med vores kollegaer meget, og vi mener, at samarbejde og videndeling på tværs af styrelsen er afgørende for et godt arbejdsmiljø. Samtidig vil vi gerne sikre fleksibilitet for vores medarbejdere, og hjemmearbejde kan løbende aftales mellem chef og medarbejder, når det er foreneligt med opgavevaretagelsen.

Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes via PET under din ansættelse i Statens It.

Ansættelsesområdet er Finansministeriet med tilhørende institutioner, pt. Finansministeriets departement, Økonomistyrelsen, Digitaliseringsstyrelsen, Statens Administration og Statens It.

Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte en af de to kundechefer Inge Lise Hansen, 72 31 12 33 eller Jesper Jensen 72 31 15 01. Ansættelsesudvalget vil vurdere ansøgningerne løbende i perioden, og vil afholde samtaler før og efter ansøgningsfristens udløb.

Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV senest den 17. november 2023.

Finansministeriet ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede kandidater uanset personlig baggrund til at søge. Vi ser frem til at læse din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Statens It, Lautruphøj, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934653

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet