Refusionsmedarbejder til Sygdom & Barselssektionen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til vores refusionsteam har vi brug for en medarbejder, der har lyst til at arbejde med refusioner, tal og lovgivning – og som er fortrolig med IT.

Vi kan tilbyde dig en spændende og meget selvstændig stilling, hvor du vil få ansvaret for dine egne opgaver. Samtidig vil du blive en del af et fagligt fællesskab, hvor dine kompetente og erfarne kollegaer har opgaver, som svarer til dine – og som i øvrigt rigtig gerne hjælper dig i gang med arbejdet hos os.

Er det dig, der skal være vores nye kollega?

Om os

Sygdom & Barselssektionen er en del af Forsvarsministeriets Personalestyrelse og det centrale sted i Forsvaret, hvorfra al sygefraværsregistrering, dagpengerefusioner, barselsforvaltning, familiemæssig orlov samt opfølgning og håndtering af langvarigt sygefravær foregår.

Vi er 25 medarbejdere i sektionen, som er placeret på Hjørring Kaserne. Vi arbejder i faglige teams, hvor vi hjælper og støtter hinanden.

Vi værner om et godt arbejdsmiljø, fordi vi ved, at trivsel og kollegialt fællesskab er en forudsætning for, at vi kan lykkes.

Vi har ikke storrumskontorer, men har trygge rammer i kontorer med typisk 2-3 medarbejdere på hvert kontor. Hos os giver det god ro og balance i en travl hverdag.

Om stillingen

Som medarbejder på refusionsområdet hos os vil din primære opgave bestå i klargøring og anmeldelse af syge-, fleks- og andre medarbejderrelaterede refusioner hos kommuner, Statens Administration m.fl. samt efterfølgende kontrol af, om vi modtager de forventede refusioner. Du vil komme til at tage imod syge- og raskmeldinger fra Forsvarets ansatte. Dette vil ske fra vores call-center, hvor du kommer til at indgå i vores vagtordning, på ugens 5 hverdage, typisk om formiddagen. Der vil mest være en enkelt eller få vagter pr. uge.

Stillingen ønskes besat fra 1. april 2024.

Vi tilbyder en hverdag i en travl sektion med engagerede kollegaer - og med mulighed for hjemmearbejdsdage efter aftale.

Om dig

Vi forestiller os, at du har en kontoruddannelse, og gerne suppleret med en relevant efteruddannelse med et fokus på bl.a. økonomi. Din uddannelse kan også være en anden, men med et klart udgangspunkt i, at vi søger en administrativ medarbejder.
Du har indsigt i sygedagpengelovgivningen og det vil være en fordel, hvis du har erfaring i at arbejde med dette faglige område. Måske har du i et tidligere job prøvet at anmode om sygedagpengerefusioner hos kommunerne – så ved du lidt, hvad det handler om. Det kan også være, at du har arbejdet i et jobcenter eller måske blot med HR-opgaver mere generelt.

Du har et godt tag på arbejdet med tal og IT og endvidere en rigtig god forståelse for systematisering i forbindelse med opgaveløsningen. Du trives med at være i dialog med andre mennesker hver dag - og i den forbindelse yde en god service og rådgivning. Det falder dig naturligt at være venlig og imødekommende i mødet med andre mennesker – hos os er en sjov eller glad bemærkning på rette tid og sted kun med til at fremme det gode arbejdsmiljø.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den ti enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Helle Jørgensen på telefon 7281 9401 eller via mail: fps-hej@mil.dk

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Betina Koch-Søfeldt på telefon 7281 9128.

Ansøgningsfristen er søndag, den 10. marts 2024. Samtaler forventes afholdt løbende.

Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV og eksamensbeviser via linket nederst på siden.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Om Forsvarsministeriets Personalestyrelse
Vi rekrutterer og fastholder kompetente ansatte til mere end 40 uddannelser og 20.000 stillinger for Danmarks sikkerhed, og vi yder en helt særlig indsats over for vores veteraner og deres familier. Vores verden drejer sig om den operative kerneopgave, og vi understøtter alle lige fra den værnepligtige til forsvarsministeren. Vi har et stærkt tværfagligt HR-miljø med fokus på udvikling. Når den operative virkelighed ændrer sig, gør vi det samme. Det kræver mere end almindelig HR. Vi har hovedsæde i Ballerup med decentrale partnerelementer og rekrutteringscentre rundt om i hele landet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Personalestyrelse, Lautruphøj , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6000895

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet