Vægter/Tryghedsvagt til Ballerup Kommunes Vagtkorps

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at gøre en forskel og til at øge trygheden for kommunens borgere, så er det lige dig vi søger. Vores vagtkorps skal til at udvide med en kollega som både skal kunne fungere som Vægter og Tryghedsvagt.

Som vægter er opgaverne vagt- & sikring, men hvor servicering af brugerne af kommunes bygninger også vil være en vigtig del af arbejdsrutinerne.

Som Tryghedsvagt kommer du tæt på borgerne. Din indlevelse, din faglighed og ikke mindst din opmærksomhed på situationen er afgørende for, at Vagtkorpset kan være med til at sikre et tryggere miljø i Ballerup Kommune.

Dine vigtigste opgaver

  • Føre tilsyn med alle kommunes ca. 200 bygninger
  • Køre på alarmer
  • Udføre præventive tilsyn
  • Servicering af brugerne af kommunes bygninger
  • Virke som tryghedsskabende i det offentlige rum gennem synlighed
  • Indgå i dialog med borgere 
  • Samarbejde med andre instanser på flere niveauer
  • Udføre præventive tilsyn med udvalgte objekter.

Dine kompetencer

  • Har gennemført og bestået det obligatoriske AMU- vagtkursus
  • Er indstillet på at tage obligatoriske kurser og efteruddannelse
  • Have ren straffe- og børneattest jvf. § 23 i bekendtgørelse om behandling af personoplysninger i Det Centrale Kriminalregister. Krav at dette kan opretholdes under evt. ansættelse
  • Kørekort kat. B. Krav at det er gyldigt under en evt. ansættelse
  • Altid udviser en professionel adfærd samt har en fleksibel indstilling til jobbet
  • Er autoritær, disciplineret og handledygtig
  • Altid tilstræber at løse en konflikt igennem dialog
  • Har erfaring med alarmpatrulje og runderende vagt og serviceopgaver
  • Er serviceminded og velformulerede
  • Er meget mødestabil og pligtopfyldende
  • Er i god fysisk form samt psykisk stærk
  • Er god til dansk i både skrift og tale
  • Er god til engelsk i tale
  • Har PC erfaring på bruger niveau.

Det får du hos os
Ansættelse i et afvekslende og udviklende job i et uhøjtideligt miljø blandt engagerede kolleger. Du får en travl og udfordrende hverdag, hvor størstedelen af beslutningskompetencen ligger hos den enkelte medarbejder. 

Stillingen er på fuldtid og vagterne er pt. beregnet i et fast 2-2-3 rul. 

Hvem er vi
Ballerup Vagtkorps er Ballerup Kommunes eget vagtkorps som passer på vores ca. 340.00 m2 bygningsmasse.

Vi er en del af Center for Ejendommes Drift & Vedligeholdelsesafdeling, hvor der pt. er ca. 65 medarbejdere.

I Vagtkorpset er vi 8 medarbejdere men skal nu udvide med yderlige en da vi også skal udføre tryghedsskabene serviceopgaver (tryghedsvagt) jvf. politiforliget.

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Teamkoordinator Troels B. Petersen på telefon 2069 1228 eller Driftschef Niels Peter Jørgensen på telefon 4175 9900. 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. december 2023.

Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst med FOA på VSL-niveau

Vi forventer at holde samtaler i uge 43. 

Ansøgningsfrist: 23. oktober 2023.

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ballerup Kommune, Hold-An Vej, 7, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921347

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet