Administrativ medarbejder til Sygemeldingskontoret i Hjørring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en erfaren kontoruddannet medarbejder med interesse for HR og IT? Har du interesse i at være en del af et fagligt team og arbejde med bl.a. syge- og raskmeldinger for ansatte i hele Forsvaret? Så er du måske vores nye kollega.

Om os

Du vil blive en del af Sygdom- og Barselssektionen i Hjørring, som er en sektion under Forsvarsministeriets Personalestyrelse.

Vi er et team på 25 medarbejdere, der har ansvaret for at modtage og registrere syge- og raskmeldinger, indhente sygedagpengerefusioner og evt. lægelig dokumentation samt håndtere barselsforvaltning for ansatte i hele Forsvaret.

Vi værner om et godt arbejdsmiljø. Vores afdeling er et godt sted at være, fordi vi tilbyder et trygt og støttende arbejdsmiljø, hvor du vil være velkommen og værdsat.


Om stillingen

Som administrativ medarbejder hos os vil dine vigtigste opgaver være at modtage og registrere syge- og raskmeldinger fra Forsvarets ansatte via betjening af vores Front Office via en vagtordning. Front Office har åbent på alle hverdage i tidsrummet kl. 06.00 – 11.00.

Du vil få mulighed for at lære om HR-området inden for vores specialiserede område. Du vil endvidere få mulighed for at dygtiggøre dig inden for vores administrative systemer, bl.a. SAP, WorkZone m.v.

Hvad kan vi tilbyde dig? Vi tilbyder en arbejdsuge på 37 timer med flekstidsordning, som giver dig mulighed for at tilpasse din arbejdstid til dine behov. Der vil endvidere være mulighed for at aftale hjemmearbejdsdage.

Du vil blive en del af et fagligt team, hvor du får meget selvstændige og udfordrende opgaver – men ingen har løst opgaven, før alle er færdige.


Om dig

Vi søger en kontoruddannet medarbejder med interesse for HR og IT. Erfaring inden for HR-området er en fordel, men ikke en betingelse. Det vigtigste er, at du er fortrolig med IT og har evnen til og interessen for at give god rådgivning til vores kunder, som er alle Forsvarets ca. 22.000 medarbejdere.

Du vil skabe resultater i stillingen, når du behersker anvendelsen af vores administrative systemer og kan levere en professionel og kvalitetsbevidst service til vores kunder.


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Alt efter dine kvalifikationer og færdigheder har du mulighed for at forhandle et tillæg.

Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder blandt andet, at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele dit ansættelsesforhold.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du er interesseret i at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Helle Jørgensen på telefon 72 81 94 01.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Sheeba Krause ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 32 66 50 36.

Ansøgningsfristen er den 22. februar 2024, vi afholder samtaler i forlængelse heraf. Stillingen er til besættelse 1. april 2024.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, bedes du medbringe dem til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS PERSONALESTYRELSE
Vi rekrutterer og fastholder kompetente ansatte til mere end 40 uddannelser og 20.000 stillinger for Danmarks sikkerhed, og vi yder en helt særlig indsats over for vores veteraner og deres familier. Vores verden drejer sig om den operative kerneopgave, og vi understøtter alle lige fra den værnepligtige til forsvarsministeren.
Vi har et stærkt tværfagligt HR-miljø med fokus på udvikling. Når den operative virkelighed ændrer sig, gør vi det samme. Det kræver mere end almindelig HR.
Vi har hovedsæde i Ballerup med decentrale partnerelementer og rekrutteringscentre rundt om i hele landet.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Personalestyrelse, Lautruphøj , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988935

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet