Administrativ sagsbehandler til Kommunikationscentret i Region Hovedstaden: Vær med til at koordinere borgernes forløb og yde specialrådgivning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ sagsbehandler til Kommunikationscentret i Region Hovedstaden.

Vi søger en erfaren administrativ medarbejder, der har evnen til at arbejde selvstændigt, men også kan indgå i løsning af fælles opgaver på tværs af organisationen.

Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer og ansættelsen løber fra 1.9.2024 til 31.7.2024

Dine væsentligste arbejdsopgaver:

  • at varetage telefonisk rådgivning & vejledning, primært til kommuner, pårørende og kontaktpersoner til borgere med svære kommunikative vanskeligheder.
  • at booke tider i konsulenternes kalendere
  • at bestille kørsel til borgere med særligt befordringsbehov
  • at oprette og varetage sagsbehandling i journalsystem
  • at have kontakt til samarbejdspartnere, sagsbehandlere i kommuner & jobcentre
  • at indhente relevante journaloplysninger
  • at bidrage til koordinationen af borgernes forløb på Kommunikationscentret
  • at yde generel administrativ assistance
  • at tage imod borgerne, når de ankommer i samarbejde med andre administrative kolleger
  • at indgå i pasning af Kommunikationscentrets hovedtelefon.
  • Mindre praktiske opgaver
  • Back-up for andre kollegaer i ferier og pressede perioder
Du bliver en del af det administrative team, der består af 8 engagerede kolleger fordelt på de 7 forskellige fagområder og de 2 matrikler.

Dine faglige kompetencer:

  • administrativ uddannelse
  • solid erfaring med sagsbehandling fra det regionale/ kommunale område
  • erfaring med at arbejde i elektroniske journalsystemer
  • IT-kundskaber ud over brugerniveau
  • systematisk/struktureret arbejdstilrettelæggelse
  • serviceminded og imødekommende tilgang
Dine personlige kompetencer:

  • har gode samarbejdsevner
  • er fleksibel, omstillingsparat og robust.
  • tager ansvar og initiativ
  • har et positivt menneskesyn
  • har gode formuleringsevner
  • trives med at have mange bolde i luften
Vi tilbyder

  • engagerede og fagligt dygtige kolleger
  • en velfungerende arbejdsplads med højt til loftet
  • et tværfagligt miljø
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • flekstid
Kommunikationscentret yder specialrådgivning og specialundervisning til borgere med tale-, høre, syns- og/eller kognitive vanskeligheder for kommunerne i Region Hovedstaden. Centret er takstfinansieret og har driftsoverenskomst med Region Hovedstaden. På vores adresser i hhv. Ballerup og Hellerup er vi ca. 95 topengagerede medarbejdere.

Hovedarbejdssted for denne stilling er i Ballerup.

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at ringe til sektionschef Maria Skov på 4074 4401 eller administrativ koordinator Annette Naumann på 2155 7765

Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst mellem HK Kommunal og Regionernes Lønnings- og takstnævn.

Vi skal have din ansøgning senest 24.juli 2024 kl. 10:00.

Ansættelsessamtaler afholdes 30. juli 2024

Du kan læse mere om os på www.komcentret.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Kommunikationscentret Region H, Telegrafvej, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6080182

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet