Administrativ støtte i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse - Bliv en del af et engageret team og vækstmuligheder!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i rollen som eksperten, som dine mange kollegaer i en af Danmarks største styrelser kontakter, når de skal bruge administrativ støtte? Er du interesseret i at være del af et administrativt team, hvor vi støtter, vokser og tager ansvar for hinanden?
Så er du præcis den kollega, vi leder efter i Administrationssektionen (ADM) i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse.


Om os

Administrationssektionen er en del af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) under Forsvarsministeriet. Sektionen er placeret i Ledelsessekretariatet, som sammen med direktøren, vicedirektøren og den øvrige direktion er hjertet i organisationen. Administrationssektionen består af 18 engagerede og faglig dygtige medarbejdere. Vi yder støtte til ledelsen og medarbejdere, administrerer arbejdstid og ferie samt sikrer god onboarding af nye medarbejdere. Vi tager os af FMI’s mange kontor- og økonomielever samt støtter ledelsen med rapportering m.m.

I ADM er vi gode til at skabe personlige relationer til resten af huset og andre styrelser i Forsvarsministeriet. Vi anvender hinandens forskellige færdigheder til at løse de mange, og til tider komplekse opgaver. Vi støtter hinanden og samarbejder aktivt om den fælles opgaveløsning – med fokus på trivsel og glæde i jobbet.

Vi lægger desuden vægt på en uformel omgangstone og et fleksibelt og motiverende arbejdsmiljø, hvor du har gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi har gode træningsfaciliteter, kaffe- og frugtordning, og så holder vi mange forskellige faglige og sociale arrangementer i løbet af året. Du kan læse mere på www.fmi.dk eller finde os på LinkedIn.

Om stillingen

Du kommer til at arbejde med mange forskellige administrative opgaver, bl.a.:
• Administration af arbejdstid og ferie.
• Rådgivning af regler .
• Udarbejdelse af ledelsesværktøjer.
• Planlægning og afholdelse af jubilæer m.m.
• Ad hoc administrative opgaver.

Om dig

Du er korporal eller kandidat fra konstabelgruppen med et godt udviklingspotentiale.

Det er en fordel hvis du har en kontoruddannelse inden for offentlig administration eller lignende uddannelse.

• Du er grundig, ordentlig og professionel i din fremtoning.
• Du er omgængelig og skaber gode relationer til dine samarbejdspartnere.
• Du er ansvarsfuld, struktureret og kan arbejde selvstændigt.
• Din tilgang er kundeorienteret og du kan omstille dig.
• Du tager ansvar for opgaven og deadlines.
• Du har nemt ved at lære og trives med at arbejde i et team.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en korporalstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er, afhængig af værnstilknytning, reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder, eller den til enhver tid gældende overenskomstaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Hærens Konstabel- og Korporalforening for konstabelgruppen af linjen og reserven, konstabelelever og korporaler af linjen og reserven i Hæren.

Stillingen er en værnsfælles stilling på korporalniveau og kan søges af kandidater fra konstabelgruppen fra alle tre værn. Lønramme samt evt. udnævnelse til korporal afhænger af din værnstilknytning og vil blive afklaret ved evt. ansættelse.

Stillingen er slået op civilt og militært.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Dit faste tjenestested er Ballerup.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse internationale operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte lederen af team arbejdstid chefsergent Allan Frydendahl på 32 66 51 08.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent seniorsergent Christian Nordbo Eriksson ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 72 81 90 42 eller på mail FPS-CER@MIL.DK.

Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Ansøgningsfrist er 10. september 2024. Stillingen er til besættelse pr. 1. november 2024 eller snarest muligt.

Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.

FOKUS og referencer kan medsendes.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg -5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6097963

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet