Akutberedskabet søger initiativrig kontorelev med hang til blå blink

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vild med blå blink og udrykning? Og brænder du for offentlig administration og sundhedsområdet? Så er du måske vores nye kontorelev.

Region Hovedstadens Akutberedskab søger lige nu en ansvarsbevidst, serviceminded og initiativrig kontorelev, der har mod på at tage en alsidig uddannelse inden for offentlig administration.

Med vores elevuddannelse får du mulighed for at dykke ned i en række forskellige opgaver, som du løser i tæt supervision og samarbejde med Akutberedskabets faste personale. Alt efter dine kompetencer og interesser vil der også være opgaver, som du får ansvaret for selvstændigt at løse.

Vi sørger for en grundig oplæring og løbende feedback og udvikling undervejs, men vi forventer også, at du som vores nye elev både er opsøgende og deltagende i egen udvikling og uddannelse.

Derudover får du også mulighed for at deltage i elevnetværk med vores øvrige kontorelever.

Ud over masser af blå blink kan vi tilbyde dig dette

Du kommer i praktik i ikke mindre end fire forskellige afdelinger:

  • Logistik og Service
  • Administrationen
  • Ambulance
  • Økonomi og HR
Her vil du skulle arbejde med et væld af spændende – og vigtige – opgaver:

  • Administration af fællespostkasser og mails
  • Receptionistopgaver, fx modtagelse af gæster
  • Opgaver i vores driftsafdeling, ambulancen mv.
  • Sekretæropgaver, herunder udarbejdelse af dagsorden, referater, mødebooking mv.
  • Praktiske og administrative opgaver ved f.eks. møder og kurser
  • Kursusadministration
  • Personaleadministrative opgaver i forbindelse med ansættelse af nye medarbejdere, herunder opgaver med relation til rekrutteringsprocesser
  • Opgaver i forbindelse med regnskabsmæssige funktioner, f.eks bogholderi, budget og regnskab.
Hvem er du?

Vi forventer, at du:

  • har bestået et af følgende grundforløb inden ansættelsesstart: Handelsskolens EUX, HG eller HGS med adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration, HHX eller STX/HF/HTX suppleret med EUS Kontor
  • er mødestabil
  • kan lide at servicere og samarbejde med mange forskellige kolleger
  • er opsøgende, har ordenssans og er god til at planlægge
  • er interesseret i at arbejde i en politisk ledet organisation
  • har gode færdigheder i dansk, skriftligt såvel som mundtligt
Hvem er vi?

Akutberedskabet er ansvarlig for den præhospitale indsats i Region Hovedstaden og har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for regionens 1,8 millioner borgere.

Vores opgaver består i at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2, at disponere og køre ambulancer i hele regionen, samt at koordinere regionens præhospitale indsats – både ved dagligdagsopgaver og ved store komplekse hændelser.

Kontoruddannelsens rammer
Kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration tager cirka to år, alt afhængig af din alder og uddannelsesbaggrund. Uddannelsen består af både skoleforløb, praktik og eventuelt en erhvervsrettet studietur. Undervisningen foregår på erhvervsskolen Niels Brock.

Løn- og ansættelsesvilkår

Dine løn- og ansættelsesvilkår er overenskomstbestemt og afhænger af din alder. Find evt. mere information på www.okportal.dk.

Dit primære arbejdssted – når du ikke er i skole – bliver på Telegrafvej 5 i Ballerup, hvor Akutberedskabet har til huse.

Du vil som ansat i Akutberedskabet skulle bære funktionstøj, når du befinder dig i Akutberedskabets operative områder, som er vagtcentralerne (1813 og 1-1-2) samt baserne, hvor ambulancerne kører fra. Ansatte med patientkontakt bærer uniform i de samme operative områder. Vi har indført brug af funktionstøj og uniform i alle operative områder, som en del af vores indsatser med at styrke sikkerheden og genkendeligheden i Akutberedskabet, som ud over funktionstøj bl.a. også omfatter sikkerhedssnore.

Stillingen er med opstart 2. september 2024.

Har vi fanget din interesse?

Send din ansøgning, dit CV og dine eksamensbeviser elektronisk til os ved at benytte vores e-rekrutteringssystem. Vi skal have modtaget din ansøgning senest 28. februar 2024.

Vær venligst opmærksom på, at vi kun modtager ansøgninger via vores online rekrutteringssystem.

Hvis du er over 25 år, skal du også vedlægge en realkompetencevurdering fra en handelsskole til din ansøgning.

Hvis du vil høre mere om kontorelevuddannelsen i Akutberedskabet, er du velkommen til at kontakte HR-partner Majbritt Lizette Piper i Økonomi og HR på mail majbritt.lizette.piper@regionh.dk

Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på: www.regionh.dk/akutberedskabet

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Den Præhospitale Virksomhed, Telegrafvej, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5992124

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet