BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Til servicecentret i Ballerup Ejendomsselskab søger vi en sagsbehandler med lyst til et alsidigt job med en stor kontaktflade.
Ballerup Ejendomsselskab består af 13 boligafdelinger med i alt 1.977 boliglejemål samt erhvervslejemål og institutioner. Du bliver en del af servicecentret samlede medarbejderteam, som udover kundechefen og 2 serviceledere består af 5 driftslederassistenter, 16 servicemedarbejdere og 2 kontorassistent.
Du refererer til kundechefen.
Sammen sørger teamet for, at vores beboerservice er god, lejemål er velvedligeholdte, at budgetterne holdes, servicering af beboerdemokratiet i afdelingerne og at vi fremtidssikrer vores ejendomme. Du vil blive involveret i både de administrative processer og den daglige drift af afdelingerne i tæt samarbejde med dine kolleger.
Kort om stillingen
Stillingen som sagsbehandler er en udadvendt stilling, hvor du vil få stor kontakt til beboere, kollegaer, afdelingsbestyrelse, kommune og andre aktører.
Stillingen indeholder en række forskellige administrative opgaver, men dine primære opgaver vil være:
- at behandle klager fra beboerne og andre instanser. Du vil være tovholder på sagerne fra start til slut, også hvis de går videre til Beboerklagenævnet
- at støtte og hjælpe kollegaer og beboere i forhold til gældende lovgivning og rettigheder vedrørende bolig og lignende
- at varetage råderetssager (ændringer i lejemål) og tilladelser i henhold til gældende reglementer
- vedligeholdelse af Råderetskatalog, Husorden og Vedligeholdelseskatalog, og sikre at disse overholdes
- at varetage og videreformidle information fra blandt andet BL, KAB og offentlige instanser.
Derudover vil du skulle hjælpe dine kollegaer med den daglige drift af kontoret i forbindelse med ferie og sygdom.
Vi forventer at:
- du er rutineret bruger af MS Office og har kendskab til Unik Bolig og arbejder ubesværet med digitale løsninger og redskaber
- du har erfaring fra lignende stilling eller med lignende opgaver
- du har evnen til og interessen for at sætte dig ind i gældende lovgivning og andet fagligt stof
- du arbejder struktureret og er ansvars- og kvalitetsbevidst
- du er udadvendt, er humoristisk og bidrager til et frit og åbent kontormiljø, hvor mange mennesker og travlhed præger de daglige rutiner
- du er serviceminded, tolerant og tålmodig samt evner at begå dig i en politisk ledet organisation
Har du kendskab til den almene sektor er det en fordel.
Vi tilbyder:
- et alsidigt og spændende job med gode arbejdsforhold med mulighed for faglig og personlig udvikling
- en dagligdag med gode kolleger på et kontor fyldt med humor
- attraktiv lønpakke med blandt andet pension og betalt frokost. Ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem BL- Danmarks Almene Boliger og HK-privat samt lokalaftale.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Den daglige arbejdstid aftales lokalt med nærmeste leder.
Stillingen ønskes besat snarest muligt.
Interesseret?
Ansøgningsfristen er den 19. september 2024. Vi holder løbende samtaler, så tøv ikke med at søge allerede nu.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kundechef Søren Holm tlf. 23 61 14 95 eller faglig sekretariatsleder Heidi Ingrisch tlf. 40 23 29 81.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
KAB, Egebjergvang, 85, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6101408