BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du uddannet kontorassistent med relevant faglig uddannelse fx kommunom?
Vil du være med på et hold, hvor du gør en forskel? Så søger vi lige præcis dig, der vil tage hånd om vores administrative opgaver. Vi har brug for dig, der kan hjælpe, når der er spørgsmål og kan vejlede de pårørende, når de ringer eller kommer forbi.
Dine vigtigste opgaver
- Rundvisning af nye beboere og pårørende, personale eller øvrige
- Klargøring til ledelsestilsyn, regnskab – understøttelse af ledelsen
- Budgetreguleringer og refusion
- Overholde og arbejde efter plejehjemmenes og Ballerup Kommunes værdier og målsætninger
- Medansvarlig for tværfagligt samarbejde.
Dine kompetencer
- Er serviceminded, omstillingsparat og positiv i sin tilgang til det daglige arbejde
- Er imødekommende og nærværende i al kontakt og formidling
- Formår at have mange bolde i luften
- Kan lide at arbejde med mennesker og sætter ære i at være den, der kan betjene og servicere de henvendelser, der er i forhold til beboere, pårørende, gæster, samarbejdspartnere og personale
- Systemerfaring indenfor Nexus, Prisme, Silkeborg data vil være en fordel
- Der forekommer telefonbetjening, referat skrivning og formidling. Derfor er det nødvendigt at kunne udtale sig tydeligt og forståeligt samt læse og skrive dansk
- Evner at strukturere arbejdsdagen samt tilrettelægge dagens arbejde efter hvad der er brug for lige netop denne dag
- Hjælpe beboerne med at skabe ”deres hjem”
- Er inspirerende at arbejde sammen med.
Det får du hos os
- God introduktion fra en ligestillet administrativ medarbejder
- Fælleskab med ligestillede administrative med faste planlagte møder
- Kolleger med stor lyst til samarbejde og opbakning
- To mindre plejehjem, hvor der er hyggeligt at være
- Stor indflydelse på dit eget arbejde
- Mulighed for videreudvikling og uddannelse
- 20 timer ugentligt.
Hvem er vi
Vi er personale og ledelse fra to plejehjem og befinder os fysisk på to matrikler, hvor vi samlet udgør en enhed.
Plejehjemmet Egely, Egebjerg Bygade 34, 2750 Egebjerg har 14 plejehjemsboliger og 18 ældreboliger. Plejehjemmet Kirstinehaven, Kirstinelundsvej 12, 2750 Ballerup Kommune har 39 plejehjemsboliger.
Afstanden i mellem de to plejehjem er 3,6 km i bil og 2,8 km gåtur.
Vil du vide mere
Stillingens timetal udgør 20 timer om ugen og en arbejdsdag vil være 4 timer pr. dag, mandag til fredag. Det daglige arbejde planlægger vi skiftevis ud den enkelte matrikel. Du vil referere direkte til plejehjemslederen.
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Margret Ina Bjarnadottir plejehjemsleder på telefon 2522 8151.
Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk
Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. november 2023 eller efter aftale.
Vi forventer, at holde 1. samtaler den 27. september og 2. samtaler den 28. september.
Ansøgningsfrist: 26. september 2023
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Vi glæder os til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ballerup Kommune, Egebjerg Bygade, 34, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://job.ballerup.dk/ad/administrativ-medarbejder-til-plejehjemmene-kirstinehaven-og-egely/sto9jb/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909955