Bliv central koordinator i Ballerup Kommunes by- og miljøcenter

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ballerup Kommune søger en engageret og struktureret AC-stabsmedarbejder til Center for By og Miljø. 

Har du ambitioner om at understøtte centerchef, fire afdelingschefer og centeret generelt? Så er denne stilling måske det næste skridt for dig.

Dine vigtigste opgaver
Som stabsmedarbejder får du en central rolle i koordineringen, rapporteringen og styringen af vores centeraktiviteter, der retter sig mod byudvikling, miljø, natur og infrastruktur. 

Du vil blive ansvarlig for ledelsesbetjening i bred forstand, herunder sekretariatsbetjening af udvalgte arbejdsgrupper og mødefora, såsom chefmøder, MED-udvalg, arbejdsmiljøudvalg, centermøder, tværgående udvalg på tværs af centrene mv.

Du får en vigtig rolle med at bistå centerchefen og afdelingscheferne i forhold til koordinering, rapportering og styring af centerets aktiviteter, og en særlig rolle i koordinering og kvalitetssikring af politiske sager og notater samt projektledelse af administrative forhold.

Dine kompetencer
Vi forestiller os, at du har en baggrund som Cand.scient.pol. eller Cand.scient.adm. eller lignende. 

  • Gode samarbejdsevner, og du trives med en afvekslende arbejdsdag med skiftende samarbejdspartnere og meget dialog 
  • Du kan skabe overblik over opgaverne og processerne
  • Du er god til at kommunikere på tværs af organisationen i forhold til det politiske niveau, og i forhold til borgerne
  • Du er initiativrig, og du har lyst til at eksekvere
  • Du er struktureret og systematisk i dit arbejde, tænker frem, og er på forkant med det, der kan planlægges
  • Du har interesse og flair for digitalisering 
  • Du tager ansvar for de opgaver, du involveres i, og du har lyst til at sætte dig ind i nye områder 
  • Du har selvfølgelig gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner
  • Og ikke mindst har du et godt humør, og du kan lide ledelsesbetjeningsrollen.

Vi forestiller os, at du har et par års erfaring. Det vigtigste er dog, at du har gåpåmod og lyst til ledelses- og sekretariatsbetjening, og at du trives med en bred opgaveportefølje med mange bolde i luften og en hverdag, hvor du løser opgaver, der involverer mange aktører og interessenter.

Det får du hos os
Vi tilbyder en interessant og afvekslende stilling i et stærkt fagligt miljø, hvor du løbende bliver udfordret på nye opgaver. Du bliver en del af et ambitiøst center, der har til opgave at udvikle Ballerup Kommune i forhold til kommunens vision om et grøn by i balance med et stærkt erhvervs- og uddannelsesmiljø. 

Du får en meget central funktion i centeret med kontaktflader til mange kolleger og chefer, og dermed en bred indsigt i de mange spændende opgaver om byudvikling, miljø, natur, infrastruktur.

Der er mulighed for hjemmearbejde og en fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden i respekt for, at opgaverne skal løses i fællesskab.

Vi lægger vægt på kompetenceudvikling både gennem det daglige samarbejde med gode kolleger og gennem videreuddannelse.

Hvem er vi
Center for By og Miljø har ansvaret for den fysiske udvikling af Ballerup Kommune. Vi udarbejder kommunens vision, planstrategi, lokal- og kommuneplaner, samt en række sektorplaner inden for klima, natur, miljø, infrastruktur mv.

Vi er både et myndigheds- og driftscenter. Vi har derfor mange myndighedssager inden for byggeri, natur, miljø, trafik, almene boliger og kolonihaver mv. 

Vi drifter kommunens arealer og har mange anlægsprojekter på vej- og landskabsområdet.

Vi er ca. 80-90 medarbejdere med mange forskellige uddannelser og baggrunde.

Vi arbejder på kommunens rådhus på Hold-An Vej i Ballerup. Rådhuset ligger tæt på S-togstation, cykelstier og gratis parkering. Vi har gode velfærdsfaciliteter på rådhuset, en velfungerende personaleforening og en suveræn kantine

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte centerchef Steen Pedersen på tlf. 4175 0101 eller stab, trafik- og anlægschef Mads Lindberg Christiansen på tlf. 2347 6754. 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. februar 2025 eller snarest derefter.

Vi forventer at holde samtaler den 6. december 2024.

Ansøgningsfrist: den 1. december 2024.

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge AC's overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ballerup Kommune har indført røgfri arbejdstid den 1. april 2024. Læs mere her

Vi indhenter straffe- og elle børneattest.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ballerup Kommune, Hold-An Vej, 7, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-12-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6143959

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet