Bliv en del af Ballerup Kommunes serviceteam med alsidige opgaver inden for bygningsdrift

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du lide at have mange forskelligartet opgaver så læs her! Ballerup Kommune søger 1 ny kollega til et af vores Serviceteams.

I Drift & Service søger vi en ny kollega, hvor den primære opgave er rensning af tagrender.

Dine vigtigste opgaver

  • Rensning og vedligeholdelse af tagrender på alle vores ca. 200 bygninger.
  • Hjælpe alle vores andre tekniske teams med opgaver inden for ejendomsdrift.
  • Deltage i den daglige drift af en række bygninger mht. lys, varme, vand osv.
  • Varetage en del kørsels- og lageropgaver.
  • Indgå som afløser ”som pedel på en skole” i perioder på nogle af de steder, hvor vi har faste Tekniske Servicemedarbejdere.
  • På sigt, efter uddannelse, at agere som dronepilot.

Dine kompetencer

  • Have forståelse for bygningsdrift.
  • Ikke bange for at arbejde i højden.
  • Være i god fysisk form.
  • Kunne bevare oveblikket og være omstillingsparat på de mange forskellige opgaver.
  • Kunne arbejde på tværs af mange fagområder.
  • Yde god service.

Det får du hos os

  • Et spændende arbejde, hvor 2 dage ikke er ens og hvor du arbejder i et uhøjtideligt miljø blandt engagerede kolleger.
  • En travl og udfordrende hverdag hvor størstedelen af beslutningskompetencen ligger hos den enkelte medarbejder. 
  • Mulighed for efteruddannelse inden for ejendomsdrift.

Krav

  • Minimum kørekort til B og meget gerne også BE.
  • Skal kunne fremvise anmærkningsfri straffe- og børneattest ved en evt. ansættelse.

Hvem er vi
Det Kørende Serviceteam er en del af Drift & Service i Center for Ejendomme, hvor vi er ca.  90 medarbejdere i alt.

Selve teamet består af seks kolleger med vidt forskellige faglige baggrunde som alle er med til at varetage driften af vores 360.000 m2 bygningsmasse.

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Teamkoordinator Christoffer Kirstein på telefon2015 7153, eller Driftschef Niels Peter Jørgensen på telefon 4175 9900. 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er snarest muligt.

Vi holder samtaler i takt med at vi modtager ansøgningerne.

Stillingen er på 37 timer og er en fast stilling.

Ansøgningsfrist: 11. november 2024.

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Vi indhenter straffe- og børneattester.

Ballerup Kommune har indført røgfri arbejdstid den 1. april 2024. Læs mere her

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ballerup Kommune, Hold-An Vej, 7, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6138567

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet