Bliv en del af vores fagligt stærke trafikafdeling og arbejd med vedligeholdelse af veje og belægninger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at blive en del af en faglig stærk trafikafdeling, hvor du arbejder med vedligeholdelse af vores belægninger og fører tilsyn med vores veje, så kig nærmere – så vi har jobbet til dig 

Vi søger en medarbejder til vores anlægsteam. Du skal sammen med de øvrige medarbejdere sørge for at vores veje, cykelstier, fortove, parkeringspladser mv. er i god stand. Som kommunens bygherre skal du derfor indgå aftaler med entreprenører, samt føre tilsyn med vores veje, så de i øvrigt er godt reetableret efter vejarbejde.

De vigtigste opgaver

  • Drift og vedligeholdelse af veje, stier, fortove, parkeringspladser, broer, tunneler, bygværker samt i mindre omfang projektledelse af andre anlægsopgaver mv.
  • Udvælge veje, cykelstier, fortove mv. til udbedring, og beregne økonomioverslag med udgangspunkt i årlige budgetter og tilstandsvurdering
  • Undersøgelse af vejafvanding, brønd- og stikudskiftninger (forberedelse til slidlagsarbejder)
  • Udbud af opgaver, herunder indgåelse af rammeaftaler
  • Opstartsmøder, bygherretilsyn og entreprisestyring i udførelsesfasen i tæt samarbejde med vores entreprenører
  • Koordinering af vejarbejder med forsyningsselskaber
  • Økonomi- og risikostyring
  • Borgerkontakt og udarbejdelse af politiske dagsordenspunkter
  • Udførelse af opgaver på baggrund af henvendelser i driftsweb, herunder opfølgning og tilsyn med disse
  • Gennemførelse af vejsyn og tilsyn med afmærkning mv. i forbindelse med ovenstående opgaver
  • Håndtering af særtransporter
  • Myndighedsbehandling i forbindelse med ovenstående opgaver
  • Godkendelse af færdigmeldinger, opfølgning på 1. og 5. års eftersyn
  • Vedligeholdelse af data om vores veje – vi bruger bl.a. Vejman.dk og QGIS
  • Registrering af vejskader mv. ved hjælp af kunstig intelligens
  • Behandling af forsikringssager i forbindelse med skader.

Dine kompetencer

  • Du har en relevant akademisk baggrund som f.eks. ingeniør eller lignende, og gerne med erfaring og uddannelse inden for vejteknik
  • Du er fagligt stærk og du har praktisk erfaring med bygning og drift af veje, stier, fortove og andre belægninger, og med at føre tilsyn med vej- og anlægsopgaver
  • Du er god til at formidle og samarbejde med mange forskellige faggrupper, entreprenører og du er interesseret i en god borgerkontakt
  • Du har erfaring med skilte- og afmærkningsplaner samt vejmyndighedsområdet
  • Du har gode samarbejdsevner, og du trives med en afvekslende arbejdsdag
  • Du tager initiativ og tør eksekvere
  • Du har ”Vejen som arbejdsplads”   
  • Kørekort B
  • GIS-kompetence

Det får du hos os
Vi arbejder med udgangspunkt i Rådhuset på Hold-An Vej i Ballerup. Rådhuset ligger tæt på S-togstation, cykelstier og gratis parkering. Vi har en suveræn kantine, personaleforening og gode velfærdsfaciliteter. Der er mulighed for hjemmearbejde og fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden i respekt for, at opgaverne skal løses i fællesskab. Vi har betalt frokostpause, omsorgsdage til børn mv. Vi stiller bil eller cykel til rådighed, når du udfører arbejde på vejene.

Vi lægger vægt på kompetenceudvikling både i det daglige samarbejde med gode kolleger og gennem videreuddannelse.

Hvem er vi
Trafik og Anlæg har ansvar for myndighedsopgaverne på vejområdet samt alle anlægsopgaver på veje og på det grønne område. Med dig bliver vi i alt 17 medarbejdere i afdelingen. Det betyder, at vi er en god og solid faglig enhed. Vi har et godt kollegialt og fagligt miljø, hvor hjælpsomhed og faglig sparring vægtes højt.

Vi er en del af Center for By og Miljø, hvor vi arbejder tæt sammen med centerets øvrige afdelinger for at sikre de rette løsninger. Vi har høje ambitioner på klima- og miljø, så derfor er det vigtigt, at vores projekter og øvrige arbejder bidrager til at skabe en renere og sundere by at leve i til gavn for kommunens indbyggere. 

Vi tror på samarbejde og udvikling som nogle af de ingredienser, der skal skabe værdi for Ballerup Kommune. Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor vi fokuserer på at fremme dialogen og forståelsen for hinandens fagligheder som en forudsætning for et tættere samarbejde.

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte trafik- og anlægschef Mads Lindberg Christiansen på telefon 2347 6754. 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. oktober 2024 eller snarest derefter.

Vi forventer at holde samtaler den 28. august 2024.

Ansøgningsfrist: den 22. august 2024.

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ballerup Kommune har indført røgfri arbejdstid den 1. april 2024. Læs mere her.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ballerup Kommune, Hold-An Vej, 7, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6090810

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet