BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en engageret, vidende og erfaren HR-konsulent med en stærk baggrund indenfor personalejura? Er du empatisk, har du et godt overblik og er du god til at skabe relationer?
Så er du måske vores nye HR-konsulent, der vil bidrage til en professionel og omsorgsfuld håndtering af de opgaver, der skal løses i vores organisation.
Altiden er en af Danmarks førende private velfærdsaktører. Vi driver plejecentre, botilbud, opholdssteder og dagcentre over hele landet på mere end 50 lokationer og har +1800 medarbejdere - læs mere på Altiden.dk
Vores fokus i HR er at sikre, at vores medarbejdere trives og udvikler sig. HR-afdelingen består af et dynamisk team, der håndterer alt fra rekruttering, onboarding, medarbejder- og lederudvikling samt løn og trivsel på arbejdspladsen. Vores fokus er at skabe en inkluderende og motiverende arbejdskultur, hvor hver enkelt medarbejder føler sig værdsat og hørt.
Vi samarbejder tæt med alle øvrige afdelinger for at identificere behov og finde de bedste løsninger. Samtidig holder vi os ajour med de nyeste lovgivningsmæssige krav og sikrer, at vi overholder alle relevante personale juridiske retningslinjer.
Du vil indgå i et tæt samarbejde med vores HR-konsulent og vores HR-partnere og du vil referere direkte til vores HR-chef.
Arbejdsopgaver
- Rådgivning og vejledning af ledere i ansættelsesretslige spørgsmål, herunder tolkning af overenskomster og barsel
- Udarbejdelse af kontrakter
- Håndtering af sager vedrørende ansættelsesret og arbejdsmiljø
- Support til ledelsen og medarbejdere i komplekse HR-juridiske spørgsmål
- Bistå ledere i tjenstlige samtaler samt afskedigelsessager i samarbejde med de faglige organisationer
Kvalifikationer
- Uddannelse indenfor jura eller HR med specialisering i ansættelsesret
- Flere års erfaring indenfor HR
- Indgående kendskab til dansk arbejdsret og gældende lovgivning
- Gode kommunikations- og sociale kompetencer
- Evnen til at arbejde selvstændigt såvel som i teams
- Serviceminded og hjælpsom
Det er helt centralt, at dine kolleger bliver mødt af et smil og en hjælpende hånd, at de får klare svar og føler sig godt hjulpet videre. Derudover er du ansvarsbevidst og målrettet. Du er social og nærværende både i forhold til vores medarbejdere på lokationerne og dine kollegaer på kontoret.
Vi tilbyder
Altiden er en arbejdsplads, hvor du kan påvirke din egen arbejdsdag og udvikle dine faglige kompetencer. En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsglæde. Vi er en arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejdsliv og familieliv passer sammen. Vi vægter forskellighed og ønsker altid at opretholde en mangfoldig medarbejderstab.
Derudover tilbyder vi som arbejdsgiver mulighed for privat sundhedssikring for dig og dine børn samt medarbejderfordelsprogram via Visma LogBuy.
Godt at vide
Din base bliver på kontoret i Ballerup, dine kollegaer er ofte i driften, så du skal kunne samarbejde på distance.
Du bliver en del af Skandinaviens største private velfærdsaktør Ambea, og dermed også en del af et netværk, hvor vi udveksler erfaringer, sparrer med hinanden og på flere områder arbejder i samme systemer.
Du vil opleve en dedikeret arbejdsplads i et felt, hvor du for alvor er med til at gøre en forskel for andre mennesker. I din hverdag vil du være omgivet af ildsjæle, der altid samarbejder om at yde den bedst mulige service til vores kollegaer på alle vores lokationer.
Du ansættes i HR og Løn-afdelingen, hvor vi pt. er et team på 5 personer, som dækker de klassiske discipliner inden for HR og løn. Vi gør alt for at have både en uformel tone, hvor der er plads til grin og jokes – og en professionel tone, når opgaverne kræver det.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR Chef, Lene Meilgaard på tlf. 3078 5446.
Send allerede din ansøgning i dag, da vi løbende afholder samtaler.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Ansøgningsfrist den 24. november 2024
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=efdb8bc1)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Altiden - Administration, Lautrupvang, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6140332