Bliv HR-koordinator i dynamisk virksomhed med mulighed for fastansættelse

dato

Vil du være en del af et dedikeret HR-team i en spændende virksomhed i vækst? Er du struktureret og administrativt stærk, og trives du med både personalejuridiske opgaver og rutineprægede opgaver? Så kan dette være stillingen for dig!

Vi søger en HR-koordinator til et vikariat med mulighed for fastansættelse for den rette kandidat. Du bliver en del af et mindre HR-team, som arbejder tæt sammen for at støtte både ledere og medarbejdere i organisationen.

Som HR-koordinator vil du spille en central rolle i håndteringen af personalejuridiske opgaver og administrative processer. Du vil arbejde med blandt andet kontrakter, tillæg og opsigelser samt rådgive ledere og medarbejdere om emner såsom barselsloven, ferieloven og funktionærloven.

Samtidig vil du tage del i de mange administrative opgaver, der er forbundet med HR, herunder opdatering af lister, koordinering med IT og Payroll samt håndtering af HR-indbakken.

Dine ansvarsområde

  • Håndtering af personalejuridiske opgaver, herunder kontrakter, tillæg og opsigelser
  • Vedligehold og opdatering af vores HR data og HR system (Bamboo)
  • Udarbejdelse af diverse HR rapporter til diverse Shareholders
  • Professionel sparring om ansættelsesretlige forhold, herunder funktionærloven, sygefravær, barsel, ferieloven samt løn- og ansættelsesvilkår
  • Administrative opgaver såsom opdatering af manuelle lister og Excel-ark
  • Administration af nye medarbejdere, fratrædelser, ændringer m.v. samt input til diverse interessenter (Payroll, Internal IT m.fl.)
  • Vedligehold og opdatering af Personalehåndbog
  • Daglig drift af HR-indbakken i samarbejde med teamet

Vi søger dig, som

  • Har erfaring med lovgivning på personaleområdet (Funktionærloven) – både EU og national rådgivning, f.eks. ferieloven, barselsloven mm. 
  • Er struktureret og administrativt stærk
  • Trives med rutineprægede opgaver og manuel administration
  • Har erfaring med MS Office 365
  • Kan dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt

Vi tilbyder

  • En fleksibel arbejdsplads med frihed under ansvar
  • Gode parkeringsmuligheder og frokostordning
  • Et moderne kontor i Ballerup
  • Et vikariat med mulighed for fastansættelse

Ansøgning og kontakt

Hvis stillingen har vakt din interesse, bedes du ansøge via denne side. Samtaler vil blive afholdt løbende, og du anbefales derfor at ansøge snarest.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sourcing Specialist William Rune Bernhard på tlf. 92 92 18 37 eller på mail william.rune@randstad.dk. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Om randstad

Randstad er verdens største HR-udbyder og ‘partner for talent’. Vi giver lige muligheder til alle uanset baggrund og hjælper kandidater med at forblive relevante på et hastigt skiftende arbejdsmarked. Vi tror på et inkluderende arbejdsmarked, hvor alle kan være sig selv og føle sig velkomne.

Vores markedsindsigt og store kendskab til arbejdsmarkedet hjælper virksomheder med at opbygge en kvalificeret, mangfoldig og fleksibel arbejdsstyrke, og vi støtter mennesker og virksomheder i at nå deres fulde potentiale. Det er det, vi er her for, og det er det, der motiverer os hver dag.

Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group. Vi formidler dagligt arbejde til over 600.000 mennesker verden over og er førende inden for rekruttering, karriererådgivning og fleksibel arbejdskraft i Danmark, med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157159

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet