Bliv IT-koordinator i en af Danmarks største offentlige it-organisationer og få en nøglerolle i Cyberdivisionen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig, at blive bindeled mellem forretningen og IT i én af Danmarks største offentlige it-organisationer med branchens bedste kollegaer?

Arbejder du analytisk og systematisk omkring forvaltning af it support til Forsvarets SAP-brugere?

Så har du en spændende mulighed inden for HR-området, hvor vi mangler en medarbejder til vores Drifts- og vedligeholdelsesafdelings HR-sektion.

Om os

Bliv en nøglefigur i Cyberdivisionen, hvor du som IT-koordinator indtager en central rolle i et tæt samarbejde med gode kollegaer, hvor I sammen har ansvaret for at forvalte en række IT-løsninger til Forsvarsministeriets Personalestyrelse.

Din rolle vil være efterspurgt i Cyberdivisionen og med nye udfordringer, hvilket giver dig mulighed for at udvikle dine færdigheder inden for projekter, drift og vedligehold, kontrakt –og leverandørstyring, IT-sikkerhed samt kundesamarbejde. Stillingen er placeret i HR Sektionen, som blandt andet drifter, vedligeholder og udvikler koncernens netværk, applikationer og arbejdsstationer. Endvidere drifter, vedligeholder og udvikler vi koncernens SAP-applikation kaldet DeMars. Og vi forestår koordinering, planlægning, ressource- og udliciteringsstyring, kapacitetsforvaltning samt sikkerhed og kvalitetsstyring mv. inden for informatikområdet.

Sektionen består af 8 medarbejdere og 1 sektionschef med forskellige baggrunde, hvor vi vægter et stimulerende arbejdsmiljø, fællesskab og engagerede diskussioner, kombineret med professionel opgaveløsning og en humoristisk tilgang. Selv i pressede perioder vil du blive en integreret del af et samarbejdende team, der dyrker en positiv atmosfære, hvor hver kollega bidrager til det overordnede gode arbejdsmiljø og giver råd og vejledning.

I DeMars HR-sektionen arbejder vi under ansvar, med fokus på de afsatte ressourcer, og med en chef som er understøttende og uddelegerende i sin metode og ledelsesstil. Teamet du bliver en del af, er homogent og indeholder mange års erfaringer, så hvis du ikke selv kan det hele, har du mulighed for at få vejledning og rådgivning af dine kollegaer.

Om stillingen

Din primære opgave er din deltagelse i projekt BEKASYS, som er udvikling af et nyt bemandings- og karrieresystem med opstart i Q3 2024 med efterfølgende drift og vedligehold.

Det indebærer både ledelse af større fejlrettelser, ændringer og udviklingsopgaver med deltagelse af basisorganisationen, øvrige medarbejdere i sektionen og leverandører.

Dine primære ansvarsområder og arbejdsopgaver består I:

• Udarbejdelse, korrigering og godkendelse af systemmæssige DeMars programdokumentationer
og anden DeMars dokumentation
• Varetagelse og bidrag til procesansvaret inden for personale- og strukturområdet
• Varetagelse af opgaver inden for HR med vægten lagt på struktur og arbejdet med HR/PD.
• Behandler ændringsanmodninger/ fejlmeldinger på DeMars, herunder:
 Gennemfører system- og forretningsmæssig vurdering om ændringer skal gennemføres
 Giver programmeringsanvisning til vedligeholdelsesleverandøren for den
systemmæssige rettelse.
 Tester ændringen og giver klarmelding til pålægning på produktionsmiljøet.
 Gennemfører Central registrering af sager ved henvendelser
 Fremsætter forslag til prioritering af fejlrettelser og ændringer.
 Deltager i den fortsatte systemmæssige udvikling af DeMars.

Du får en spændende stilling med faglige udfordringer og gode muligheder for indflydelse. Stillingen er samtidig et springbræt ind i en organisation med mange spændende karrieremuligheder.

Dit faste arbejdssted er i Hvidovre.


Om dig

Vi søger en medarbejder, som kan lide udfordringer og kan begå sig i en organisation, hvor man skal kunne håndtere processer og forskellige fagligheder og kulturer. Vi forestiller os, at du har en IT-teknisk uddannelse eller en akademisk baggrund, gerne med fokus på IT og styring.

Stillingen indeholder behandling af viden af teknologisk og strategisk karakter, og det er en fordel, hvis du har interesse for begge dele. Med opgaven i fokus, er du struktureret og ligefrem og kan begå dig i feltet blandt chefer, medarbejdere, forretning og leverandører.

Du er træffer beslutninger på baggrund af din viden – og du identificerer de 2-3 kritiske spørgsmål, som skal afklares.

i lægger derudover vægt på, at du:
• Har gode samarbejdsevner og trives med at skabe relationer med kunder og kolleger
• Har en høj grad af dedikation til at prioritere og strukturere dine arbejdsopgaver
• Demonstrerer gode formuleringsevner, både skriftligt og mundtligt
• Selvstændigt kan gennemføre analyser inden for dine ansvarsområder
• Har god systemforståelse inden for SAP HR
• Er nysgerrig, vedholdende og ikke bange for at stille spørgsmål

Det er et plus men ingen forudsætning, hvis du også har erfaring med ledelsesbetjening.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst for den uddannelse, du besidder. Som AC er du omfattet af den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten.

Som HK er du omfattet af organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Som ansat under Forsvarsministeriet er du omfattet af særlige vilkår. Det betyder blandt andet, at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og kunne opretholde denne under hele ansættelsen.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Michael Kurt Christiansen telefon 26 27 53 99. Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Karin Dupont på telefon 32 66 51 88.

Vi beder dig om at søge stillingen via linket og vedhæfte din ansøgning, CV og uddannelsesbevis som PDF-filer. Ansøgningsfristen er den 07. august 2024. Vi holder samtaler løbende og ser gerne din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg -5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6087150

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet