Er du nysgerrig på, hvad vi kan i Forsvaret, og har du lyst til at planlægge og koordinere, hvilke materialer der skal indkøbes til Danmarks Forsvar? Så har du nu chancen for en spændende stilling hos os.
Om os
Materiel Requirement Planner (MRP) sektionen er en del af Indkøbs- og MRP-afdelingen ved Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI). Sektionen består af 28 medarbejdere, som har tjenestested i Ballerup, Karup, Varde, Frederikshavn og Slagelse. Kerneopgaven for sektionen er, på grundlag af behov fra brugerne, at koordinere hvilke materialer, der skal indkøbes. Sektionen er underopdelt i en række teams, og vi søger en elementleder til vores koordinationsteam.
Vi er i rivende udvikling og Forsvaret skal i de næste mange år øge indkøbsvolumen væsentlig. Vi er en moderne virksomhed med gode fleksible arbejdsvilkår og stor jobsikkerhed.
Om stillingen
Koordinationsteamets opgave er primært at koordinere indkommende spørgsmål fra brugerne i hele Forsvarets koncern samt deltagelse i diverse projekter vedr. fx procesoptimering. Dette kræver en struktureret tilgang til løsning af opgaverne. Teamet består af 4 medarbejdere fordelt på forskellige lokationer i landet.
Som elementleder er du ansvarlig for dit teams medarbejdere. Du fungerer til dels som daglig leder for MRP-sektionens koordinationselement, og til dels i en selvstændig rolle som faglig koordinator på MRP området.
Elementlederen har ansvaret for sit teams samlede opgaveportefølje samt det personalemæssige ansvar for teamet. Dit arbejde som elementleder er en kombination af daglig drift, og deltagelse i analyse og planlægningsopgaver med længere tidshorisont.
Den daglige drift indebærer at du:
- Forestår den daglige personaleledelse inden for koordinationsteamet
- Koordinerer og løbende balancerer opgaveporteføljen inden for teamet
- Sikrer den daglige drift for teamets samlede opgaveportefølje, herunder planlægning af fravær og koordinering af opgaver ved sygdom, ferie og andet fravær
- Bidrager med faglig sparring med øvrige teamledere og sektionschef
- Viderebringer faglig viden til medarbejdere inden for sektionen
- Står til rådighed for sektionens medarbejdere for faglig sparring.
Du er imødekommende og har let ved at samarbejde med andre mennesker. Derudover er du struktureret og omhyggelig, så der altid er fokus på detaljen.
Vi ønsker os en kandidat, som besidder følgende egenskaber:
- Er en teamplayer
- Holder et fagligt højt niveau i opgaveløsningen
- Er serviceminded
- Har gode analytiske evner
Indkøbsafdelingen har en stor og tæt kontakt til brugerne. Derfor kræver jobbet ligeledes en tilgang, hvor service og det at holde soldaten i centrum sættes i højsædet.
Du er en værdifuld medarbejder hos os, når du kan løse dine opgaver fokuseret og målrettet, så du bidrager effektivt til vores afdeling.
Ansættelsesvilkår:
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Forsvarets Supply Chain Division, Center for Drift, Sektionschef Henrik Lyngsie på telefon 7281 4131.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent, Sheeba Krause på telefon 3266 5036.
Ansøgningsfristen er den 19. maj og samtaler forventes afholdt umiddelbart herefter.
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt eller efter aftale.
Hvis stillingen har fanget din interesse, send gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Vi beder dig vedhæfte din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-05-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/bafcc3be-24c6-4270-850b-35202c4d2052