Bliv sundhedsadministrativ koordinator i et dynamisk psykiatrisk ambulatorium

dato

Vi søger en lægesekretær/Sundhedsadministrativ Koordinator til vores sekretariat.

Du bliver det første venlige ansigt vores patienter møder når de kommer i ambulatoriet.

Hverdag og arbejdsopgaver

Sammen med ambulatoriets to kompetente lægesekretærer betjener du receptionen og dens opgaver. Du har kontakt med patienter, som dels kommer og går i venteområdet, og som du møder i telefonen og er bindeleddet i patientforløbet med fokus på koordinering, kommunikation og opfølgning.

Du styrer det administrative patientforløb og har første og sidste hånd på registreringen. Du kan godt lide at skabe effektive arbejdsgange og hjælper gerne patienter og kolleger.

I sekretariatet prioriterer I dagens opgaver, der foruden alle relevante opgaver i Sundhedsplatformen, også dækker løsning af tværgående opgaver for ambulatoriet og centeret. Der er mange bolde at holde i luften, så det er vigtigt at du arbejder struktureret og i forhold til vejledninger og arbejdsgangsbeskrivelser – vi forventer ikke man skal kunne huske det hele i hovedet.

Patientgruppen er personer med diagnoser indenfor skizofrenispektret, bipolar affektivsindslidelse, retslig foranstaltning, dobbeltdiagnose samt patienter med andre psykiatriske diagnoser og et påvirket funktionsniveau.

Kreativitet, indflydelse og et særligt fokus på effektive arbejdsgange

Vi er et stort psykiatrisk ambulatorium bestående af 4 teams. Vi arbejder ud fra F-ACT modellen og har derfor en udkørende funktion.

Det tværfaglige samarbejde er velintegreret i patientbehandlingen, så du kommer til at samarbejde med mange forskellige faggrupper.

Vi løser udfordringer og problemer med kreative og effektive arbejdsgange, som er bæredygtige fordi de tilpasses hverdagen. Vi holder af orden og transparente arbejdsprocesser.

Vi er interesserede i dine input og værdsætter nye måder at se tingene på. Vi er stolte af at være et sted, hvor man har indflydelse og er med til at skabe nye og holdbare løsninger.

Vi sætter en ære i at være særligt gode til SP - så det skal du nok blive skarp til, hvis ikke du allerede er det. Vi forventer at du har flair for at arbejde med forskellige it-systemer, som det er vigtigt at du bliver god til. Du kommer også til at arbejde med Optima og tjenestetidsregistrering.

Sekretariatet har tæt samarbejde med oversygeplejersken, som også er din leder. Derud over har vi en ledende lægesekretær som er din faglige leder.

Vores tilbud til dig

  • Et individuelt tilrettelagt intro- og oplæringsforløb med mentorordning
  • En selvstændig arbejds- og opgavevaretagelse
  • Du bliver en del af centrets dynamiske team af lægesekretærer, der er vant til at hjælpe hinanden på tværs af afsnit.
  • Faglig udvikling og monofaglig sparring. Daglige, kort morgenkonference på Teams samt et månedligt videndelingsmøde med centerets andre lægesekretærer
  • Du er medskaber af at udvikle og vedligeholde vores ambulatorie
  • Grønne omgivelser og særdeles gode kantineforhold
  • Et velfungerende sekretariat
Om dig

  • Du er uddannet lægesekretær/ Sundhedsadministrativ Koordinator
  • Du er serviceminded og går struktureret til opgaverne
  • Du er opsøgende, omhyggelig og god til at bruge vejledninger
  • Du bidrager til at skabe et fælles, godt arbejdsmiljø
  • Du tager initiativ til udvikling, har lyst til at lære nyt og byder ind med gode ideer
  • Du værdsætter en åben ærlig dialog og sætter pris på at hverdagen også godt må være sjov.
Ansættelsesvilkår

Ambulatoriet, samt vores telefoner, har åbent dagligt fra kl. 8:00 til kl. 15:30, dog til kl. 15:00 om fredagen

Tiltrædelse 1. marts 2025 eller efter aftale.

Du ansættes i henhold til overenskomst for lægesekretærer m.fl. Du er under ansættelsen omfattet af den til enhver tid gældende arbejdstidsaftale indgået mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og HK Kommunal.

Regionen er et døgndækket område, og du vil efter konkret behov kunne blive planlagt med arbejde uden for ambulatoriets åbningstider i overensstemmelse med reglerne i den gældende arbejdstidsaftale.

​​​​​​​Interesseret?

Har spørgsmål til stillingen, så tøv ikke med at kontakte oversygeplejerske Boline Baadsgaard på 30668341 eller ledende lægesekretær Mette Vive på 30344259

Ansøgning, CV og uddannelsesbevis sendes via linket her på siden onsdag senest den 23. januar 2025

Vi glæder os til at læse din ansøgning og forventer at afholde samtaler den 27. januar 2025.

Læs mere om Psykiatrisk Center Ballerup her eller læs og hør om Region Hovedstadens Psykiatri som arbejdsplads på "Job i Psykiatrien".



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

skiftende arbejdstid

-Arbejdsgiver:

Region Hovedstadens Psykiatri, Maglevænget , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/94e34597-f6c1-447b-bbd5-00b234c2ae0f

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet