Bliv teamleder for kundeservice hos Danmarks førende grønne elektronikforhandler

dato

Teamleder til Customer Service– bliv en del af Greenminds ledelsesteam 💚📞


Vores nuværende teamleder har landet et nyt topjob – og vi sender hende af sted med stolthed (og lidt vemod). 

Nu leder vi efter dig, der vil tage teten, skabe struktur, motivere et lille team – og samtidig være den, der får kundeservice til at spille max hos Danmarks grønneste elektronikforhandler.


Hvem er vi?

Hos GreenMind er vi over 200 kollegaer fordelt på 16 butikker – snart 18. Vi sælger, reparerer og giver nyt liv til elektronik med fokus på bæredygtighed, lav pris og høj kvalitet. Med en årlig omsætning på 300+ millioner kroner og et stærkt mix af online og fysisk tilstedeværelse, er vi Danmarks førende inden for genbrugt elektronik.

Og vi er langt fra færdige – du skal være med på næste etape af rejsen.



Om jobbet – her får du ikke en kedelig hverdag:

Din rolle vil være tredelt med primært fokus på ledelse af teamet samt håndtering af kundehenvendelser. Herudover vil du naturligt få en vigtig rolle i at sikre kontinuerlig optimering af arbejdsgangene i din afdeling.


Ledelse:

Du får ansvaret for et lille, stærkt team på 3 dedikerede Customer Service medarbejdere, der hver dag via telefon og mail håndterer henvendelser fra både webshop og vores butikker og kunder.

Du bliver en del af vores ledergruppe, som tæller 8 andre ledere fra hele forretningen – og du refererer direkte til vores CEO, Anders V. Jansen.

Du får tæt kontakt til alle vores butikker og bliver ansvarlig som bindeled mellem Customer Service og vores 16 (snart 18) butikker.


Kundeservice:

Du deltager i den daglige drift i vores Customer Service afdeling og er sammen med dit team med til at sikre, at vi fortsat svarer alle kunder inden for 24 timer – og gør det med både hjerte og overskud.


Procesoptimering:

Du arbejder i Dixa, som er vores customer service platform – og har en naturlig lyst til at videreudvikle vores workflows, så vi bliver endnu skarpere og hurtigere.

Du skal være med til at nedbringe antallet af kundehenvendelser gennem smarte løsninger, god kommunikation og ny teknologi – og få system og service til at gå op i en højere enhed.



Hvem er du?

Du er en naturlig leder, der trives med travlhed og sætter en ære i at få struktur på tingene. Du trives med at have fingrene i customer service-maskinrummet – og også at gå forrest for at få det hele til at spille.


Du:

  • Har erfaring fra customer service, og ved hvad det kræver at balancere mennesker, systemer og svartider.

  • Kan prioritere, eksekvere og bevare overblikket, også når telefonen ringer, en kollega har brug for hjælp, og der tikker 30 mails ind.

  • Er stærk på feedback og kommunikation – du skaber trivsel og retning uden at micromanage.

  • Har flair for systemer, og synes det er fedt, når et automatiseret flow sparer 10 klik og 20 sekunder.

  • Drives af tanken om at gøre det nemt at være kunde – og svært ikke at komme tilbage.


Hvad får du hos os?

Et job i en virksomhed i vild vækst, hvor der er højt til loftet og kort fra tanke til handling.

Et fedt team, hvor humor, handlekraft og grøn ansvarlighed er en del af hverdagen.

En mulighed for at sætte dit præg – både i Customer Service og i den samlede udvikling af GreenMind.

En arbejdsplads, hvor vi tænker grønt, før vi tænker nyt.


Praktiske oplysninger

  • Arbejdssted: GreenMind HQ, Tempovej 31, 2750 Ballerup

  • Arbejdstid: Fuldtid

  • Løn: Efter kvalifikationer

  • Tiltrædelse: 1. august 2025 eller hurtigst muligt


Er du klar til at tage ansvar og lede med både hjerte og overblik? Søg i dag!

Vi er klar til at give high-fives til vores nye kollega - jo før, jo bedre! Vi behandler derfor ansøgningerne løbende, og forventer at besætte stillingen, så snart vi har fundet den rigtige kandidat.  


Har du spørgsmål til stillingen?

Så er du velkommen til at kontakte CEO Anders V. Jansen direkte på aja@greenmind.dk


Vi glæder os til at lære dig at kende! 💚

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

GreenMind, Tempovej 31, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-07-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/567310e2-7b29-44aa-ad10-ed0d01381102

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet