Bliv telefonsupporter hos Statens It og hjælp med at løse it-problemer for 41.000 ansatte

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du flair for IT-support, telefonisk kundeservice og elsker du at give en god brugeroplevelse? Så søg stillingen som Telefonsupporter allerede i dag.

 

Vil du være med til at gøre en stor forskel ved at hjælpe ca. 41.000 ansatte under 21 ministerområder med af løse små og store it-problemer og få deres daglige arbejde til at glide – så læs endelig videre.

Hos Statens It er deres Servicedesk lidt af en hovedcentral. Den er det første sted brugerne kontakter, hvis de har brug for hjælp, og det sidste sted, der lukker og slukker efter en travl dag. Det er hos Servicedesk, man altid kan få en pejling på, hvad der rører sig hos kunderne. Vi søger supportere til deres team i Ballerup, der vil yde en førsteklasses support til de mange ansatte i staten. Hos os er det både meningsfuldt, udviklende og sjovt at gå på arbejde og Servicedesk kan være din indgang til en spændende karriere i en stor og yderst samfundsvigtig organisation med mange muligheder.

Om stillingen

Som it-konsulent hos Statens It’s Servicedesk bliver du del af et stærkt hold på 45 dygtige og hjælpsomme kolleger, fordelt på 3 teams. De har travlt, de har det sjovt og de har fokus på din faglige og personlige udvikling.

Dit arbejde vil være fordelt mellem følgende opgaver:

  • 1. level it-support pr. telefon, kundeportal og via chat.
  • Modtagelse af henvendelser fra brugere og registrering af dem i vores ticket-system.
  • Telefonisk og skriftlig kommunikation med brugere.
  • Modtagelse og prioritering af opgaver og bestillinger.
  • Onsite-support på kundens lokation i forbindelse med projektopgaver.

Om dig

Du har først og fremmest lysten og evnen til at være med til at gøre en forskel for vores brugere ved at levere en professionel og serviceminded it-support. Din baggrund er ikke afgørende, men du har flair for It, og du trives med at tale i telefon og hjælpe brugerne via fjernsupport.

Arbejdsdagen i Servicedesk tager ofte en anden drejning end forventet, så det er vigtigt, at du er åben overfor at prøve nye ting og kan bevare roen og overblikket.

Herudover kan du genkende dig selv i følgende - du:

  • Går til enhver kundekontakt eller opgave – stor som lille – med samme professionalisme og energi.
  • Kan lide at arbejde selvstændigt, men sætter pris på at sparre med dine fagligt kompetente kolleger.
  • Kan dokumentere dit arbejde på skrift.
  • Er positiv, fleksibel, stabil og udadvendt.

Om arbejdspladsen

Statens It er en styrelse i Finansministeriets koncern, som leverer it-services til 19 ministerområder og deres ca. 35.000 brugere. I Statens It arbejder de med at drive en effektiv it-understøttelse og sikre en høj og ensartet it-service på tværs af staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten.

De kan tilbyde en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor du kan få realiseret din lyst til faglig og personlig udvikling samt kontakt til mange mennesker. I dagligdagen vil du opleve en uformel omgangstone, et arbejdsmiljø præget af høj aktivitet og gode muligheder for faglig sparring.

Praktisk

Dit arbejdssted hos Statens IT med adresse på Lautruphøj 2, 2750 Ballerup.

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer, hvor du arbejder mandag til fredag i tidsrummet 07.00-17.00.

Lønnen er 195 kr. i timen. Dertil et fritvalgstillæg på 9%

Vikariatet er med opstart hurtigst muligt, og har en varighed på frem til 31/12-24, men med mulighed for forlængelse.

Skriv gerne tydeligt din tidligere it-erfaring når du søger stillingen 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Moment A/S, Rytoften, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129304

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet