BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Akutberedskabet søger en vagtplanlægger, der vil være med til at lave de bedst mulige vagtplaner for vores engagerede medarbejdere på Akuttelefonen 1813.
Dine opgaver
Du bliver en del af et team af dygtige og selvkørende vagtplanlæggere, der vægter den gode kvalitet i arbejdet og det fælles arbejdsmiljø meget højt.
Din opgave består i at udarbejde detaljerede døgndækkende vagtplaner, hvor der er størst mulig overensstemmelse mellem personalets vagtønsker og hensynet til driften, og selvfølgelig indenfor gældende arbejdsmiljølovgivning, overenskomst og lokalaftaler. Vi er i gang med at implementere WorkForce Management for at understøtte vores planlægningsopgave. Da vi arbejder meget på tværs af områder, vil dine opgaver vil være meget alsidige og du skal have lyst til at have en bred opgaveporteføjle.
Du vil indgå i et team sammen med to kolleger om ansvaret for vagtplanlægning for sygeplejerskerne, yngre læge og speciallægerne på 1813. Teamet arbejder tæt sammen om driften på vagtcentralen. Derfor ser vi gerne at du er udadvendt og klar på at give en hjælpende hånd til kolleger, da vi er en akutfunktion og tingene af og til går stærkt.
For at opnå den bedst mulige vagtplan vil du arbejde tæt sammen med de ansvarlige sektionsledere for personalegrupperne, og du vil være i daglig dialog med medarbejderne.
Udover vagtplanlægning vil dine opgaver også indeholde opgaver af administrativ og personalemæssige karakter, f.eks.:
- Dialog med medarbejdere omkring vagter
- Dialog med sektionsledere omkring data på fremmøde, fravær m.m.
- Normregulering
- Ferieplanlægning og afstemning
- Indberetning af løn
- Bistand til sektionsledere og vagtledere omkring akut opståede situationer i vagtplanlægningen
- Indkaldelse af personale til akut dækning, møder, undervisning mm
Din profil
- Du har erfaring med udfærdigelse af vagtplaner, gerne også fremmødeplaner og bemandingsplaner
- Du har et godt kendskab til overenskomster
- Kendskab til arbejdet med WorkForce Management er en fordel
- Du er ambitiøs og løsningsorienteret
- Du har en faglig relevant uddannelse
- Du er god til at kommunikere og trives med at være i dialog med alle interessenterne
- Du har sans for detaljen og arbejder struktureret med opgaverne
- Du har skarpe kompetencer inden for Office-pakken
- Du hurtig til at tilegne dig ny viden og overholdelse af faste deadlines
- Du er serviceminded
- Du evner at have mange bolde i luften
Arbejdstiden
Du ansættes med en arbejdstid på op til 30 timer/uge, og din daglige arbejdstid ligger indenfor normal arbejdstid på hverdage.
En spændende arbejdsplads
Region Hovedstadens Akutberedskab er en døgnåben virksomhed som har til formål at sikre borgerne hjælp ved akut sygdom og tilskadekomst. Bl.a. via sundhedsfaglige opkald til 1-1-2 og Akuttelefonen 1813
Ansættelsestidspunkt
Hurtigst muligt.
Vi investerer i dig
- Du får en grundig introduktion til dine arbejdsopgaver
- Du deltager i Region H´s vagtplanlægningskurser
- 1-1 samtaler med din leder
- Jævnlige personalemøder
- Et godt arbejdsmiljø
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst for HK.
Yderligere oplysninger
Hvis du mener at stillingen er noget for dig, og du har de efterspurgte kompetencer/erfaring hører vi meget gerne fra dig.
Ønsker du at høre yderligere om stillingerne kan du kontakte:
Sektionsleder 1813, Maria Wiberg Eegholm, 29 40 48 39
Ansøgningsfrist
Upload din motiverede ansøgning, CV samt relevante bilag, under ”øvrige dokumenter” senest 22. september.
Vi afholder samtaler løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(30-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Den Præhospitale Virksomhed, Telegrafvej , 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6110675