Bliv vores nye strukturmedarbejder og vær med til at sikre en effektiv og velfungerende organisation i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bliv en del af et spændende og engageret team, hvor du bliver omdrejningspunktet for strukturen i Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse (FMI) i Ballerup. Det er lige dig, vi leder efter, hvis du brænder for et højt fagligt niveau inden for struktur og organisationsudvikling, og hvis du drømmer om, at være en del af en enhed der yder støtte og rådgivning til forretningen.

Om os

Koordinationssektionen er en del af FMIs Udviklings- og Koordinationsstab (UK). Vi fungerer som ind- og udgangspunkt for staben og varetager den overordnede sagsbehandling og opgavetildeling. Derudover yder vi koordinationsstøtte til chefsgruppen. Vi har også ansvaret for strukturopgaver og brugeradministration i DeMars/SAP for hele FMI.

Vores sektion består af 10 engagerede medarbejdere, der arbejder inden for fire forskellige områder: Struktur, DeMars, Forvaltningsgrundlag samt Koordination. Vi har vores daglige gang i Ballerup, hvor vi deler et kontor og har nem adgang til koordination og sparring.

Vi har ofte mange opgaver og arbejder med stramme deadlines, men vi er gode til at støtte hinanden og prioritere. Der er sjældent en dag uden et godt grin.

Vi tilbyder gode muligheder kompetenceudvikling, hvor du kan udvikle dine faglige og personlige færdigheder. Vi investerer i vores medarbejderes udvikling gennem udviklingssamtaler, kurser, workshops og andre læringsmuligheder.

Vi værdsætter et godt arbejdsfællesskab og tror på, at et positivt og engageret teammiljø er afgørende for vores succes. Hos os vil du blive en del af et team af engagerede kollegaer, der værdsætter samarbejde, gensidig støtte og humor.

Vi tilbyder også attraktive arbejdsforhold, herunder arbejdsgiver betalt pension og en betalt frokostpause.

Vi værdsætter fleksibilitet og anerkender vigtigheden af en god work-life balance. Derfor tilbyder vi fleksibel arbejdstid, der giver dig mulighed for at tilpasse din arbejdsdag efter dine behov og forpligtelser. Vi tror på, at når vores medarbejdere har mulighed for at skabe balance mellem arbejde og privatliv, trives de bedre og præsterer endnu bedre.

Om stillingen

Sammen med dine kollegaer er du med til at sikre, at Koordinationssektionen til den naturlige og professionelle samarbejdspartner for alle medarbejdere og chefer i FMI.

Vores opgaver er meget alsidige, og ikke to dage er ens. Du vil være involveret i forskellige opgaver, herunder:

• Vedligeholdelse af struktur og stillinger for FMI's myndighedsområde i SAP.
• Opdatering af funktionsbeskrivelser i forhold til SAP-strukturen.
• Vedligeholdelse af FMI's mand-om-bord lister.
• Opbygning og nedlæggelse af strukturer i forbindelse med kommende reorganiseringer i FMI.
• Bistå ved planlægning af organisations- og myndighedsomlægninger i Forsvaret.
• Rådgivning af vores kapacitetsområder/divisioner i FMI for at sikre, at strukturen og funktionsbeskrivelserne er tilpasset de aktuelle arbejdsopgaver.
• Månedlig kvalitetssikring og kontrol af strukturen.


Om dig

Du trives med selvstændighed og bruger dine gode kommunikationsevner til at opnå et godt samarbejde med både interne og eksterne relationer i hele styrelsen. Som kollega er det vigtigt, at du kan motivere andre og bidrage til fællesskabet.

Du er samarbejdsorienteret og har en helhedsorienteret tilgang til dine opgaver, hvor du kan koordinere og integrere forskellige hensyn for at finde løsninger.

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med SAP og kendskab til Forsvaret, herunder FMI's forretning og organisering, men det er ikke et krav.

Som person er du fokuseret på muligheder, resultatorienteret og skaber tillid. Du har interesse for at vedligeholde og udvide dit ansvarsområde, og du tager aktivt ansvar for at gennemføre og afslutte dine opgaver til tiden.

Vi forventer, at du aktivt kan deltage i og bidrage til at fastholde og udvikle et inspirerende arbejdsmiljø, hvor høj faglighed understøttes af trivsel og et stærkt samarbejde.

Ansættelsesvilkår

Du vil blive omfattet af organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Der vil i forbindelse med en ansættelse være mulighed for forhandling af tillæg der modsvarer dine kvalifikationer. Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat under Forsvarsministeriet er du omfattet af særlige vilkår. Det betyder blandt andet, at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og kunne opretholde denne under hele ansættelsen.

ANSØGNING OG KONTAKT
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefen for Koordinationssektionen Morten Micuda Bjerring Andersen på telefon 41 71 07 15.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Mathilde Schmidt-Lange ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 32 66 58 18.

Ansøgningsfristen er den 3. januar 2024. Vi holder samtaler løbende, så hvis stillingen har fanget din interesse, ser vi gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Dit arbejdssted er Lautrupbjerg 1-5, 2750 Ballerup. Det vil eventuelt være muligt at få arbejdssted på et af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelses øvrige etablissementsadresser i landet, hvis du ønsker dette.

Vi beder dig om at søge stillingen via linket og vedhæfte din ansøgning, CV og uddannelsesbevis som PDF-filer.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem diversitet og nytænkning. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet. FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg -5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5958710

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet