Borgerrådgiver Nina Palle er klar til at hjælpe borgerne i Ballerup Kommune med at navigere i det kommunale system. Uanset om du har brug for hjælp til at forstå en afgørelse, udfylde papirer eller formulere en klage, står Nina klar til at støtte dig.
En uvildig støtte i mødet med kommunenBorgerrådgiverens rolle er at sikre, at borgerne bliver hørt og forstået i deres interaktion med kommunen. Nina Palle kan bistå ved møder i kommunen og sikre, at borgerne får sagt det, de ønsker, og at møderne afsluttes med en klar forståelse af de næste skridt.
Nina Palle kan også hjælpe med at finde den rette afdeling eller medarbejder i kommunen og forklare indholdet af kommunale afgørelser. Hun kan desuden vejlede om klagemuligheder og bistå med udformningen af klager.
Begrænsninger i borgerrådgiverens rolleDet er dog vigtigt at bemærke, at borgerrådgiveren ikke kan behandle klager over det faglige indhold i kommunens afgørelser eller politiske beslutninger. Hendes fokus er på sagsbehandling og borgerbetjening.
Med denne aktivitet understøtter Ballerup Bibliotekerne Verdensmål 10: Mindre ulighed, ved at fremme et mere lige samfund.
Praktisk information
Dato: Mandag den 13. januar 2025
Tid: Kl. 14:00
Sted: Posthuset, Banegårdspladsen 7, 2750 Ballerup
Kontakt: Tlf.: 4175 0262, Mail: borgerraadgiver@balk.dk
Tidspunkt for rådgivning: Mandag kl. 14-17.30
Vi tager forbehold for, at oplysningerne om begivenheden kan have ændret sig siden, vi skrev artiklen. Tjek seneste opdateringer her