Contract Manager til Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring og kan du jonglere med implementering, drift og controlling?
Vi indkøber alt lige fra kampvogne, skibe, helikoptere og jagerfly til støvler, ammunition, reservedele, uniformer og IT.



Om os

I Contract Management Afdelingen er vi 15 dygtige medarbejdere til at styre knap 700 rammeaftaler. Vi arbejder primært med aftale- & leverandørstyring på tværs af kapaciteter, materiel, tjenesteydelser og IT i hele Forsvarsministeriets koncern. Vi medvirker til at sikre at Forsvaret opnår maksimal nytteværdi af alle rammeaftaler i deres levetid og derfor er vi en vigtig støtte til hele FMI.

Hos os har du stor jobsikkerhed og vi har fokus på gensidig fleksibilitet og det hele menneske, hvilket betyder en gennemsnitslig arbejdsuge på 37 timer inkl. frokost og at du lejlighedsvis kan arbejde hjemmefra efter nærmere aftale. Derudover tilbyder vi dig kantineordning, frugtordning og mulighed for sociale aktiviteter.
Jobbet er geografisk placeret i Ballerup i Storkøbenhavn. Der er gode parkeringsmuligheder og let adgang med offentlig transport.

Vi rummer mange forskellige personligheder og vi ser os selv som gode støttende kollegaer, med en humoristisk og uformel tone, der passer på hinanden i en travl hverdag.



Om stillingen

Vi tilbyder dig spændende opgaver

Du arbejder primært med implementering, drift og controlling af rammeaftaler inden for to forretningsområder i hæren, hvor du:

• deltager i Buying Centre møder, hvor udbudsstrategier planlægges, anskaffelsesprojekter hvor de nye rammeaftaler bliver til, bistår vores indkøbere i brugen af rammeaftalerne

• medvirker proaktivt til at sikre, at dine erfaringer fra gamle aftaler inden for det pågældende forretningsområde viderebringes før nye aftaler sættes i udbud

• rådgiver vores udbudskonsulenter således, at nye rammeaftaler er hensigtsmæssigt opbygget i forhold til den efterfølgende drift

• gennemlæser aftaleudkast inden disse sendes i udbud, og forslå ændringer, der kan optimere drift, forsyningskæden og en efterfølgende effektiv leverandørstyring

• koordinere at stamdata i SAP matcher systemets såvel som selve rammeaftalens kommercielle og juridiske vilkår

• indgår i leverandørdialog fokuseret på forbedring af leverandørperformance og compliance på aftalen

• bidrage til kommunikative tiltag og yde støtte til udarbejdelse af præsentationer





Om dig

Vi har gjort os nogle tanker om dig

Du har lyst til at gøre en forskel, herunder være med i videreudviklingen af Contract Management. Du er en teamplayer, har et imødekommende væsen og besidder gode samarbejdsevner. Du overholder deadlines, er grundig og har styr på detaljen.


Det er en fordel at du har konkret og dybdegående erfaring inden for aftalestyring i FMI.
Herudover minimum niveau AFDL-1

Vi forstiller os at du har:
• kendskab til leverandører og aftalestyring i FMI
• dybdegående kendskab til SAP (DeMars)
• en bred forretningsforståelse og et kendskab til kommercielle forhold i forbindelse med aftale- og leverandørsamarbejde med aftaleleverandører
• gode evner til Excel, Outlook og Word
• kendskab til Workzone er en fordel
• gode kommunikative egenskaber både på dansk og engelsk i skrift og tale



Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Som minimum niveau AFDL-1

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Contract Head of Contract Management Jakob Johs. Rønberg på 2380 7344 . Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Malene Christiansen, på telefon 3266 5685.

Ansøgningsfristen er den 22. januar 2024. Forventet ansættelse 1. marts 2024.
Hvis stillingen har fanget din interesse, send gerne din ansøgning hurtigst
muligt, da vi indkalder løbende til samtaler. Vi beder dig vedhæfte din ansøgning, CV og
uddannelsesbevis
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk
oprindelse til at søge stillingen.

Er du blevet nysgerrig på at vide mere om Forsvarsministeriet og Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse – så besøg www.fmn.dk og www.fmi.dk.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg -5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5969672

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet