Customer Success Manager – GoLearn

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du med på vores mission om at bekæmpe kedelig e-læring og indtage Europa? 🚀 

 

Du skal finde det naturligt at skabe længerevarende relationer 

Er du klar til at skabe episke forretningsrelationer? Hos GoLearn søger vi en erfaren og handlingsorienteret Customer Success Manager, der ikke kun tager ansvar, men også har et skarpt øje for at udvikle ekstraordinære forbindelser til nogle af Danmarks største virksomheder. 

Vores mission er klar og ubesværet – vi er ikke bare endnu en virksomhed; vi er din bedste Netflix-buddy, men for karriereudvikling. På kun 7 år har vores brugerbase vokset fra ingenting til over 150.000 betalende kunder. Vi kan prale af en kundebase, der inkluderer nogle af landets største virksomheder som Dansk Industri, Københavns kommune, Grundfos, BDO, Velliv og mange flere. Vi er ikke blot stolte af, hvad vi har opnået hidtil, men vi er også sprængfyldte med ambitioner. Derfor leder vi nu efter endnu en superstjerne til vores stærke salgsteam, der allerede består af 20 topmotiverede sælgere. 

Vi oplever stadig vækst og byder hver måned nye kunder – store såvel som små – velkommen. Vi lægger stor vægt på kundetilfredshed, og vores kommende Customer Success Manager vil spille en nøglerolle i at sikre kundernes loyalitet gennem kompetent rådgivning og enestående kundeoplevelser. 

Primære arbejdsopgaver 

Som Customer Success Manager vil du være ansvarlig for at skabe merværdi for vores kunder gennem vores unikke e-læringskurser. Og frygt ej! Det er ikke kedelige tandstikkemænd, men e-læring i tårnhøj kvalitet, som er krydret med skuespillere fra Klovn og Drengene fra Angora og selvfølgelig Danmarks førende eksperter, der formidler materialet så det er lige så underholdende og fængende, som når du ser Netflix hjemme i sofaen 📺 
Du vil få ansvaret for en kundeportefølje, hvor du skal fokusere på at sikre en høj kundetilfredshed, optimal udnyttelse af vores løsninger og øget salg gennem tæt dialog med kunderne. Desuden vil du være med til at definere og implementere værdiskabende aktiviteter for vores kunder, der sikrer deres succes med vores digitale kurser. 

 

Ansvarsområder inkluderer: 

Onboarding og implementering af nye kunder 

Afholdelse af digitale kick-off webinarer for nye kunder 

Krydssalg og mersalg til eksisterende kunder 

Sikring af forståelse for kundernes forretningsmæssige brug af vores kurser 

Opbygning af tætte og langsigtede kunderelationer 

Design og implementering af værdiskabende kundeaktiviteter 

Fastholdelse og sikring af høj kundetilfredshed 

 

Krav og egenskaber 

Minimum 3 års B2B-erfaring fra en lignende rolle, helst inden for en SaaS-virksomhed, med dokumenterede salgsresultater. 

Stærk interesse i kundernes forretning og evnen til at skabe værdi for dem gennem vores kurser. 

Proaktiv og komfortabel med både fysiske og digitale møder. 

Evne til at kommunikere troværdigt på C-level niveau og professionelt med beslutningstagere som direktører og HR-chefer. 

Godt overblik og evne til at handle proaktivt sammen med kunderne. 

Stort personligt drive, engagement, vedholdenhed og passion for at levere enestående kundeoplevelser. 

Relevant mellemlang eller lang videregående uddannelse er en fordel. 

Du ønsker at være en del af en unik virksomhedskultur med højt engagement for forretningen og for dine kollegaer 

 

Og hvem er vi så? Og Hvad kan vi tilbyde dig? 

GoLearn er på 7 år blevet erhvervslivets førende udbyder af e-læring og vores mission er at løfte erhvervslivets konkurrenceevne ved at gøre det nemmere og billigere for virksomheder at efteruddanne deres medarbejdere. Vores kurser kombinerer et højt faglighedsniveau med en lækker kvalitet, som du kender det fra Netflix ✨ Og det er ikke kun noget, vi selv synes, for i 2023 vandt vi prisen ”Bedste abonnementsløsning” til E-handelsprisen! 
Vi blev i 2023 en del af finske Eduhouse som har en af Nordens største kapitalfonde Verdane i ryggen, og du vil derfor ikke kun få nye kollegaer fra Danmark, men fra Sverige, Norge og selvfølgelig Finland. Vi har skabt vores egen Kalmarunion og besøger derfor fra tid til anden hinanden, så en tur til Helsinki eller Stockholm er ikke udelukket. Og nu vi snakker om ture til udlandet, så tager hele GoLearn-holdet til Spanien hvert efterår, hvor vi lærer hinanden at kende i andre (og noget varmere) rammer ☀️ 

Din base vil dog være i Ballerup, hvor high performance og en sjov arbejdsdag vægtes højt, og hvor du får rig mulighed for at præge din faglige udvikling sammen med teamet og interne initiativer. 

GoLearn-familien rummer i dag 35 seje kollegaer og vi tilføjer hele tiden nye superstjerner til holdet. Har du spørgsmål til stillingen så kontakt 
Head of CS, Flemming Serritzlew på +4523637330 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

GoLearn, Borupvang 9, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6020630

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet