Daginstitution Skoven søger en nærværende og fagligt funderet vuggestuemedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Pssst!! ja dig, kom nærmere, vi mangler lige præcis dig, som er en nærværende og fagligt funderet vuggestuemedarbejder.  

Skoven, afd. Bøg som er Skovens vuggestue, søger en 30-37 timers medarbejder med start 14. august 2023 eller snarest derefter. 

Vi venter bare på, at invitere dig ind i et univers at gode kollegaer, hvor vi har blik for hele huset også i de pressede øjeblikke. Vi står sammen. Vi tilbyder et arbejdsmiljø med fokus på at udvikle et godt arbejdsfællesskab der har kerneopgaven i centrum. Vi er her for børnene og det bærer vores kommunikation og pædagogiske praksis præg af. 

Skoven, Glostrup Kommune, består af et vuggestuehus og et børnehavehus, beliggende på hver deres matrikel. Vuggestuen består af 4 stuer med 12 børn på hver. Vores børnehavehus består af 3 stuer med ca.23 børn på hver stue. Vi holder personalemøder, forældremøder og pædagogiske dage sammen, så vi hele tiden ved hvad der foregår i hinandens huse, da vi ønsker at have et tæt og konstruktivt samarbejde. Vi arbejder målrettet med at sørge for at have gode overgange fra vuggestue til børnehave. Husene ligger med 450 m. fra hinanden. 

Hvem er vi:

Vi er et dagtilbud som arbejder struktureret med opdeling af børnene i mindre grupper om formiddagen, med en primær voksen tilknyttet. Du vil derfor have en fast gruppe af børn som du er primær voksen på om formiddagen. 

Vi leder efter dig som ved hvor vigtigt det er for børnene med nærvær og tætte relationer. Vi er optaget af at sætte rammerne for kontinuerlig udvikling af børnefællesskaber og læringsmiljøer. 

Vi taler om vigtigheden af det forpligtende arbejdsfællesskab og er bevidste om hvilken betydning det har for vores fælles kerneopgave. Vi arbejder kontinuerligt på at udvikle en stærk kultur omkring en refleksiv og evaluerende praksis, en praksis hvor vi træner det at sætte spørgsmål ved egen og andres praksis, når vi undrer os, eller når vi ikke lykkes i vores pædagogiske indsats. Vi ved, at kommunikation og arbejdsglæde er et fælles ansvar og at det er en prioritet ind i vores arbejdsfællesskab, at vi hver især tager ansvar for at bidrage konstruktivt.  

Hvem er du:

  • Du har udvikling af barnets trivsel, leg, læring, dannelse og udvikling i centrum
  • Du ved du er dygtig, men ved også, at du kan lære mere
  • Du har gode kommunikative og skriftlige evner og en anerkendende tilgang
  • Du er nærværende og trives med at lege med børnene for at understøtte en god relation til børnene
  • Du er åben, imødekommende og optaget af forældresamarbejdet og ved præcis hvor vigtigt dette er
  • Du er indstillet på at deltage i og bidrage til fortsat faglig og organisatorisk læring og udvikling
  • Du sætter pris på en tydelig og konstruktiv ledelse og bidrager selv med professionelt følgeskab
  • Du ønsker at være en del af et arbejdsfællesskab

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte institutionsleder Helle Nilsson på telefon 92 43 50 43 / helle.nilsson@glostrup.dk eller souschef Dorte Laursen på telefon 
42 34 70 87 / dorte.laursen@glostrup.dk 

Vi ønsker at stillingen kunne besættes allerede den 14. august 2023, men vi venter gerne på den rette kandidat. Vi afholder løbende samtaler. Ansøgningsfristen er den 25. august.

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst. Vi indhenter straffe- og børneattest samt referencer fra tidligere ansættelser. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Glostrup Kommune, Bøgeskoven, 203, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://glostrup.career.emply.com/ad/daginstitution-skoven-soger-en-naervaerende-og-fagligt-funderet-vuggestuemedarbejde/xjohe0/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5888389

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet