Dynamisk og serviceminded medarbejder til Politisk Sekretariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde tæt på det politiske niveau med sekretariatsbetjening af vores kommunalpolitikere og direktører?

Vi er et team på fem kolleger, som arbejder tæt sammen i det daglige om alt fra sekretærbistand, kvalitetssikring og administration af politiske dagsordener til planlægning af større arrangementer og afholdelse af valg. 

Selv om vi har mange faste opgaver, er der sjældent to dage, der er ens. Det betyder, at vi skal kunne løfte i flok og tage ansvar på tværs af sekretariatets opgaver. 

Vi søger en ny kollega til vores team, som både kan hjælpe med de faste opgaver, og som har idéer til, hvordan vi løser dem endnu bedre. 

Dine vigtigste opgaver

  • Betjening af direktionen. Du kommer tæt på det politiske niveau, og vil skulle fungere som sekretær for to af vores direktører, ligesom du vil skulle understøtte betjeningen af vores borgmester og Kommunalbestyrelsen.
  • Du får dine egne ansvarsområder, som formes efter dine styrker og vil også løbende få ad hoc opgaver. 

Tempoet kan være højt, og dine deadlines vil ofte afhænge af andres input. Derfor er det vigtigt, at du kan holde hovedet koldt under pres. Til gengæld lover vi dig en spændende hverdag i et team, hvor vi tager opgaverne med et smil og hjælper hinanden.

Dine kompetencer
Du skal være serviceminded og trives i en udadvendt rolle, da vi har mange samarbejdspartnere - lige fra kolleger, ledere og politikere til borgere og virksomheder. Du skal have gå-på mod og være klar til at løse de opgaver, som organisationen har brug for. 

  • Erfaring med administrative opgaver, herunder sekretærrollen, og eventuelt erfaring med udvalgsbetjening
  • Serviceminded, løsningsorienteret og med gode samarbejdsevner
  • Gode kommunikationsevner - både skriftligt og mundtligt
  • Sans for detaljer og struktureret, så du når dine opgaver til tiden
  • Superbruger af Office-pakken og erfaring med ESDH systemer.


Det får du hos os
Du bliver en del af et fantastisk team, der hjælper hinanden i opgaveløsningen og løfter i flok med et smil. Vi har foruden en aktiv personaleforening og en række personaletilbud og -rabatordninger. 

Alle medarbejdere har betalt frokostpause, og der er en stor kantine, hvor man kan købe både morgenmad og frokost, samt aftensmad til at tage med hjem.

Vi holder til på Ballerup Rådhus, som ligger ca. 10 minutters gang fra Ballerup Station. Kommer du i bil, kan du parkere gratis ved rådhuset, men det er også nemt at komme hertil med bus, tog eller cykel. 

Hvem er vi
Vores team er en del af Politisk Sekretariat, som udover sekretariatet består af Kommunikation, Erhverv, Juridisk Kontor og direktionskonsulenter. Vi sidder sammen i et storrumskontor, og er i alt ca. 25 medarbejdere. Politisk Sekretariat er en del af det centrale stabscenter på rådhuset, Center for Politik og Organisation, som består af ca. 80 medarbejdere fra bl.a. HR og Digitalisering.

Yderligere information
Ring og hør mere om jobbet hos konstitueret teamleder Mick Fürst Nielsen på telefon 4175 0279 eller specialist Louise Hupfeld på telefon 4477 2011.

Løs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk.

Ansættelsesproces og løn
Stillingen er tidsbegrænset i 9 måneder med mulighed for fastansættelse. 

Vi forventer at holde første samtale den 9. november og anden samtale den 16. november 2023.

Ansøgningsfrist: den 31. oktober 2023

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ballerup Kommune, Hold-An Vej, 7, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926649

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet