Erfaren administrativ sagsbehandler til Kommunikationscentret

Profilbillede
dato

Erfaren administrativ sagsbehandler til Kommunikationscentret i Region Hovedstaden.

Vi søger en erfaren administrativ sagsbehandler, primært til Kommunikationscentrets Hjerneteam, men der vil også være opgaver på tværs af organisationen.

Stillingen er på 37 timer og ansættelsen er som udgangspunkt hurtigst muligt eller fra 1.7.2024.

De væsentligste funktioner vil være

  • at varetage telefonisk rådgivning & vejledning, primært til kommuner, pårørende og kontaktpersoner til borgere med svære kommunikative vanskeligheder.
  • at booke tider i konsulenternes kalendere
  • at bestille kørsel til borgere med særligt befordringsbehov
  • at oprette og varetage sagsbehandling i journalsystem
  • at have kontakt til samarbejdspartnere, sagsbehandlere i kommuner & jobcentre
  • at indhente relevante journaloplysninger
  • at bidrage til koordinationen af borgernes forløb på Kommunikationscentret
  • at yde generel administrativ assistance til teamet
  • at tage imod borgerne når de ankommer i samarbejde med andre administrativ kollega
  • at indgå i pasning af Kommunikationscentrets hovedtelefon.
  • Mindre praktiske opgaver
  • Back-up for andre kollegaer i ferier og pressede perioder
Du vil indgå i hjerneteamet og vil have administrative og ligestillede kollegaer. Derudover vil du skulle indgå i Kommunikationscentrets administrative team og løse andre administrative opgaver.

Vi har følgende krav:

  • administrativ uddannelse
  • solid erfaring med sagsbehandling fra det regionale/ kommunale område
  • solid erfaring med at arbejde i elektroniske journalsystemer
  • IT-kundskaber ud over brugerniveau
  • systematisk/struktureret arbejdstilrettelæggelse
  • serviceminded og imødekommende tilgang
Vi forventer, at du...

  • har gode samarbejdsevner
  • er fleksibel, omstillingsparat og robust.
  • tager ansvar og initiativ - og har et positivt menneskesyn
  • har gode formuleringsevner - og evne til at have mange bolde i luften
Vi tilbyder

  • engagerede og fagligt dygtige kolleger
  • en velfungerende arbejdsplads med højt til loftet
  • et tværfagligt miljø
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • mulighed for flekstid
Kommunikationscentret yder specialrådgivning og specialundervisning til borgere med tale-, høre, syns- og/eller kognitive vanskeligheder for kommunerne i Region Hovedstaden. Centret er takstfinansieret og har driftsoverenskomst med Region Hovedstaden. På vores adresser i hhv. Ballerup og Hellerup er vi ca. 95 topengagerede medarbejdere.

Hovedarbejdssted for denne stilling er i Ballerup.

Hvis du vil vide mere om jobbet er du velkommen til at ringe til souschef Julie Ystrøm 4085 5042.

Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst mellem HK Kommunal og Regionernes Lønnings- og takstnævn.

Vi skal have din ansøgning senest 20.maj 2024 kl. 12:00.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kommunikationscentret Region H, Telegrafvej, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6044039

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet