BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi opnormerer vores kontrolindsats i Ballerup Kommune. Ønsker du et spændende job inden for CPR og Kontrolarbejde, hvor du, i samarbejde med engagerede og fagligt dygtige kolleger, sætter retningen for kontrolindsatsen i Ballerup Kommune, så er det lige dig vi søger.
Dine vigtigste opgaver
- Kontrolsager herunder CPR sager
- Virksomhedskontroller
- Aktioner med politiet
- Folkeregistrering
- Udarbejde partshøringer og træffe afgørelser
- Ulovlig beboelse i kolonihaver
- Mellemkommunale refusioner
- Administrative opgaver i form af udsøgning i IT-systemer, journalføring, sagsbehandling, besvarelse af mails m.m.
- Telefonbetjening
- Sygesikring
- Kontrolbesøg
- Borgersamtaler
- Betjening af borgere vedr. folkeregistrering
- Valg.
Dine kompetencer
- Du har relevant erfaring med kontrolarbejde og/eller folkeregisterarbejde eller en anden sammenlignelig funktion i andre brancher f.eks. politi, forsikring, opkrævning, SKAT e.l.
- Du har et bredt kendskab til relevant lovgivning (Aktivloven, Retssikkerhedsloven, Forvaltningsloven, CPR-loven m.fl.)
- Du har en god datadisciplin
- Er robust og kan håndtere et eventuelt pres fra de borgere, du kommer i kontakt med
- Er opsøgende og trives med at undersøge og afdække
- Kan bevare overblikket i pressede situationer
- Er en god kommunikator, der kan udtrykke dig klart i både skrift og tale
- Du kan arbejde systematisk, er nysgerrig, bevarer overblikket og ser tværgående sammenhænge
- Du er professionel og respektfuld i kontakten til borgerne
- Du vil tage aktiv del i den løbende udvikling
- Du har erfaring med at bruge kommunale it-systemer
- Du har gå-på-mod, er opsøgende, proaktiv og udadvendt
- Du er en udpræget holdspiller med gode samarbejdsevner, som kommer i spil i teamet og i relationen til vores mange samarbejdspartnere
- Du har let til smil, også når hverdagen er travl, og der opstår en vanskelig situation.
Det får du hos os
I Ballerup kommune har vi lavet en ny kontrolstrategi og har i den forbindelse etableret et nyt team – CPR og Kontrol.
Vi er samtidigt ved, at udvikle en fælles tværgående kontrolstrategi for hele kommunen, hvor vi skal styrke samarbejdet på tværs og styrke den samlede indsats mod socialt bedrageri i kommunen. Herunder med et stærkt fokus på den forebyggende indsats i forhold til bevidst og ubevidst socialt snyd.
Du vil komme til at indgå i et tæt samarbejde med dine kolleger, men også med den øvrige organisation i et tværgående samarbejde. Du kan forvente en meget omskiftelig arbejdsdag, hvor der hele tiden er fart over feltet og nye spændende opgaver. To dage er sjældent ens.
Vi er på jagt efter, en kollega, som har lyst til at arbejde med folkeregistreringer og forebygge og forhindre socialt bedrageri.
I teamet har vi mulighed for løbende sparring med hinanden og på tværs af fagområder. Samt løbende sparring og supervision med vores jurister, fagkonsulenter og den daglige leder.
Hvem er vi
Du bliver en del af et team med 12 engagerede kolleger. Vi lægger vægt på et stærkt fagligt miljø med daglig sparring i en uhøjtidelig tone – det skal være sjovt at gå på arbejde. Du får en spændende og udfordrende stilling med alsidige opgaver.
Du får frihed under ansvar, hvor du gennem en engageret indsats får mulighed for at præge din egen såvel som områdets udvikling.
Din oplæring vil blive tilpasset din erfaring afhængigt af din profil.
Vi er organisatorisk placeret i afsnit for Borgerservice, Ydelser og Forebyggelse og Kriminalitet, som er en del af Center for Social og Arbejdsmarked i Ballerup Kommune. Vi har direkte reference til afsnitsleder Maria Mankov.
Vil du vide mere
Har du spørgsmål om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte afsnitsleder Maria Mankov 2399 3543.
Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk
Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. september 2024 eller snarest muligt.
Vi forventer at afholde samtaler den 9. juli 2024.
Ansøgningsfrist: 2. juli 2024.
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Ballerup Kommune indfører røgfri arbejdstid pr. 1. april 2024. Læs mere her
Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Vi glæder os til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ballerup Kommune, Hold-An Vej, 7, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6069604