Go Hotel Herlev søger receptionist deltid

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for service, elsker du at arbejde selvstændigt og mangler du det perfekte deltidsjob? Så er det dig vi leder efter som receptionist hos Go Hotel Herlev.

Hos Go Hotel Herlev vi efter en smilende, ansvarsbevidst og top serviceminded deltids receptionist til at blive en del af vores fantastiske team.

Vi er et traditionelt kro- og hotel med over 150 års historie. Vi har 56 værelser, restaurant samt selskabs- og mødefaciliteter. Vi er placeret centralt i Herlev lige ved torvet og gågaden, så det er nemt tilgængeligt med offentlig transport og bil. I december 2022 blev vi overtaget af Go Hotels og vi indgår idag som en del af Go Hotels kæden med 5 hoteller i og omkring Storkøbenhavn.

Stillingen er en deltidsstilling i receptionen med et garanteret timetal på omkring 84 timer over 4 uger/ 91 timer pr. måned. Vagterne vil som udgangspunkt være 3-4 vagter pr. uge. Det vil være både morgenvagter og aftenvagter samt hver anden weekend. Der vil dog være flere aftenvagter end morgenvagter i stillingen, men stadig være begge dele på en 4 ugers plan. Der vil være mulighed for ekstra timer ved spidsbelastninger, ferie og sygdom og da vi afholder ferier i juli og august måned, skal du have mulighed for at tage ekstra vagter i denne periode.

Du skal være imødekommende, smilende og have lyst til at gøre en forskel for vores skønne gæster. Du vil stå alene i receptionen på vagterne, så det er vigtigt at du kan lide at arbejde selvstændigt.

Vi er en flad organisation med højt til loftet. Du har derfor muligheden for at træffe beslutninger direkte i samspillet med gæsten i receptionen, som vi mener giver den bedste service.

Arbejdsopgaver:

  • At yde fantastisk service til vores gæster
  • Tjek ind / Tjek ud af vores gæster
  • Reservationer af både individuel og gruppe emails
  • Telefonbetjening
  • Administration ved ankomst gennemgang, afrejse gennemgang og tildeling af værelser
  • Let oprydning af receptionsområdet og lobby
  • Fakturering og kasseafstemning
Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads som føles som en ekstra familie
  • En uformel tone, hvor vi værdsætter humor og glæde højt
  • Et arbejde hvor du er en central del af hotellets drift og gæstens oplevelser
  • Overenskomst, sundhedsordning og gode vilkår
Profil og egenskaber:

  • Du brænder for service
  • Du har gerne erfaring fra et servicefag
  • Du forstår behersker dansk og engelsk i tale og i skrift på et avanceret niveau
  • Du har flair for IT – vi benytter Office pakken og Mews hotelsystem
  • Du har en god energi og en positiv indstilling – samtidig med at du er proaktiv og tager ansvar for din arbejdsplads
Ansøgning:
Kan du se dig selv i ovenstående og er du klar på en spændende hverdag, så send en ansøgning samt CV allerede i dag !
Der bliver indkaldt til samtaler løbende. Stillingen er til tiltrædelse slut juni 2023 eller efter aftale.

Vi glæder os meget til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Go Hotel Herlev, Herlev Torv 9, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=2781&ProjectId=143598&DepartmentId=18962&MediaId=4635&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841429

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet