Har du interesse for Masterdata? Og kunne du tænke dig en karriere hos Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse i Ballerup?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger lige nu en fagligt dygtig kollega med interesse for Masterdata, der vil være med til at skabe datagrundlaget for Forsvarsministeriets koncern på materielområdet. Så kunne du tænke dig at blive en del af et fagligt dygtigt team, der arbejder ud fra et struktureret, kvalitetsbevidst og helhedsorienteret perspektiv? Så skal du til tasterne og sende os en ansøgning.

Om os

Du bliver en vigtig del af vores team i Masterdata Governance afdelingen, der er en del af Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelses Supply Chain Division. Vores primære opgave er, at arbejde med Masterdata på tværs af hele Forsvaret i alle stadier af materialets levetid – populært sagt lige fra vugge til grav.
Arbejdet består blandt andet i, at validere, registrere, oprette og sikre sammenhængene mellem materiel og masterdata. Arbejdet sker i tæt samarbejde med de kapacitetsansvarlige divisioner og de øvrige støttefunktioner, som vi løbende rådgiver.

Vi lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor vi trives i hinandens selskab. Vi er et team af engagerede og erfarne fagfolk, der værdsætter samarbejde, åbenhed og respekt. Vi tror på, at det er gennem et positivt og støttende arbejdsmiljø, at vi kan opnå de bedste resultater og skabe en meningsfuld og tilfredsstillende arbejdsdag.

Om stillingen

Som vores nye kollega vil du i stillingen blandt andet komme til at arbejde med:
· Validering af datainput
· Oprettelse af masterdata på nye materielgenstande
· Vedligeholdelse af masterdata i forhold til nye krav og ændringer
· Kvalitetskontrol af masterdata i vores ERP system SAP/DeMars

Vi arbejder til tider i et vekslende tempo, men vi forstår vigtigheden af fleksibilitet og balance mellem arbejde og privatliv. Derfor tilbyder vi gode muligheder for hjemmearbejde og fleksibel arbejdstidstilrettelæggelse.

Samtidig tilbyder vi gode muligheder for faglig udvikling i en spændende hverdag med gode kollegaer og et godt arbejdsmiljø.

Om dig

Vi forestiller os, at du er kontoruddannet, eller har en erhvervsuddannelse der er relevant i stillingen.
Har du en erhvervsuddannelse er det en fordel, hvis du har gennemført minimum et obligatorisk- og et valgfag fra akademiuddannelsen eller anden relevant uddannelse på tilsvarende niveau, eller at du er indstillet på at gennemføre et obligatorisk- og et valgfag fra akademiuddannelsen inden for en periode på 3-5 år.

Derudover ser vi gerne at du:
· Har erfaring fra arbejde med Masterdata i SAP eller et andet tilsvarende ERP-system
· Får energi ved at sparre med kollegaer og kommunikere med kunder
· Sætter en ære i at finde løsninger og levere gode resultater
· Kan arbejde selvstændigt, fungere i et lille team og bidrage med gode input i en stor organisation
· Behersker dansk og engelsk såvel mundtligt som skriftligt

Ansættelsesvilkår

Du vil blive ansat efter gældende overenskomst, i forhold til din uddannelse.
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Flemming Linnemann på telefon 2423 4548.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Lasse Bruhn Bull på mail FPS-LBU@mil.dk.

Ansøgningsfristen er den 30. november 2023. Vi holder ansættelsessamtaler umiddelbart herefter.
Stillingen er til besættelse den 1. januar 2024 eller hurtigst derefter.

Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen ved FPS Ballerup, Lautruphøj , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5942986

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet