BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Forestil dig, at du har ansvaret for at lede og fordele opgaverne for 10 servicemedarbejdere, og tænk hvis, det er dig som har driftsansvaret for vores stationer på Køge bugtbanen!
Du og dine kollegaer gør rejseoplevelsen endnu bedre for vores kunder, så rejs med og bliv vores nye holdleder!
Velkommen til Stationsservice, Region København Syd Vi søger lige nu en holdleder med tjenestested på Ishøj station. Du vil også skulle arbejde på vores andre stationer i region København Syd.
Når du træder ind ad døren, vil du møde en masse dedikerede kollegaer, hvor stemningen i gruppen er uhøjtidelig, involverende og præget af et godt humør og høj energi.
Du vil opleve et godt samarbejdende miljø – For os er det nemlig vigtigt at fastholde en god trivsel blandt kollegerne og hos den enkelte medarbejder.
Sammen med kollegerne er det din fornemste opgave at sikre, den daglige rengøringsstandard i området og en høj kvalitet til gavn for vores kunder.
Hvorfor blev du holdleder? ”Jeg blev holdleder, fordi jeg så en spændende udfordring i at have det daglige ansvar for at driften fungerer – lige fra vagtplanlægningen til at have overblik over varebestillinger, eller løse de mange uforudsete opgaver i løbet af dagen – jeg har jo ansvaret for at lede og fordele opgaverne, og det synes jeg er spændende!"
Jeg kan godt lide, at jeg aldrig ved hvad dagen bringer - Det kan være sygdom eller en ny opgave på en af mine stationer som skal løses - så enten må jeg selv til stationen og løse opgaven, eller også må jeg bede en af mine kolleger om at hjælpe til.
Jeg betragter ledelse som noget, vi skaber i relationen mellem holdleder og medarbejder. Som ledelse skaber vi gode rammer for opgaveløsningen og værdsætter det gode følgeskab – lige så vel som det gode lederskab." Udtaler holdleder Reinhardt Dencker, Høje Taastrup.
Hverdagen – dine opgaver Som holdleder har du ikke ledelsesansvaret, men du bistår din serviceleder med at varetage de ledelsesmæssige driftsopgaver i gruppen – du er den ”spillende træner” i gruppen af servicemedarbejdere.
Du samarbejder med dine holdlederkolleger, hvor I drøfter prioriteringer og træffer driftsmæssige beslutninger.
Du får en varieret hverdag – nogle dage ”kører alt på skinner” og andre dage skal du jonglere mellem de mange opgaver og bl.a. selv træde til for at få løst dem til tiden.
I dagligdagen oplærer og guider du servicemedarbejderne i din gruppe, og derfor er en af de vigtigste opgaver, at du kan agere i rollen som ”uformel leder”.
Der er dage, hvor du primært har administrative opgaver, såsom bestilling af varer og materialer, opfølgning på den daglige vagtplan, indmelde fejl på stationer og opfølgning på kvalitetsmålinger.
Så er der andre dage, hvor du er med til at rengøre de ud- og indvendige arealer på stationerne, såsom toiletter, perroner og venterum, eller du udfører handicapassistance og hjælper kunderne med f.eks. køb af billetter og spørgsmål.
Din arbejdsdag (vagter) ligger som udgangspunkt mandag – fredag i dagtimerne og din normtid er i gennemsnit på 37 timer om ugen.
Vores forventninger til dig Vi forudsætter, at du
- er fyldt 18 år og har kørekort kategori B
- læser, taler, skriver og forstår dansk
- behersker (office-pakken), smartphone og gerne andre IT-værktøjer
For at du kan trives i jobbet, kan du kende dig selv i følgende udsagn
- Er god til at motivere andre – du lytter og kender andres behov
- Evner at have overblik i pressede situationer – ændringer og korte tidsfrister.
- Er selvledende – du kan træffe beslutninger og du ved hvad der skal til for at nå i mål
- Trives i en dynamisk hverdag – du har det godt med, at to dages ikke er ens
- Arbejder struktureret – du leverer til tiden, og du holder hvad du lover
- Gratis transport med DSB
- Attraktivt medlemskab af PureGym
- Pension og sundhedsforsikring
Interesseret? – Så søg nu Send din ansøgning senest d. 1. september 2023. Vi læser ansøgningerne og afholder samtaler løbende.
Vil du vide mere om stillingen, så ringer du til Holdleder Reinhardt Dencker, på hverdage i tidsrummet 10:00-15:00 på tlf. 24 68 89 31.
Vi glæder os til at høre fra dig!
#LI-DNI
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade 2, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=14&ProjectId=191697&DepartmentId=20029&MediaId=5541&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886093