IT Koordinator til Netværk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Statens It søger en dygtig IT Koordinator, der vil være med til at skabe sin egen spændende og alsidige stilling.

Du bliver del af et team af med mere end 40 højt kvalificerede kolleger med det fælles afsæt, at arbejdet med netværk er helt grundlæggende for sammenhængskraften i vores samfund.

Om stillingen Vi driver netværk af forskellige størrelser hos ministerier, departementer og styrelser, og etablering og fejlretning af netværk lokalt hos kunderne er en helt central del af vores forretning. Dette arbejde forestås ved mange forskellige hændelser, opgaver og mindre interne projekter.

Som IT Koordinator hos os kommer du ud i alle hjørner af din faglighed, ligesom vores størrelse og vidt forskellige kunder vil sikre dig en stor variation af faglige udfordringer og rigtig gode udviklingsmuligheder.

Arbejdsopgaverne er mangfoldige og tæller blandt andet:

  • Dispatch af incidents – sikre at incidents håndteres efter ITIL, aftale og prioritet - i stærkt samarbejde med bl.a. Incident Managers.
  • Favne medarbejdernes opgaver og hjælpe dem med ”de administrative” dele af opgaver hvor behov opstår.
  • Lede opad ved at skabe overblik / status for dine ledere.
Om dig Du motiveres af en projektdrevet og kundeorienteret kultur, hvor struktur og proces er i højsædet. Du skal have en analytisk og struktureret tilgang, være den der ”går planken ud” for at sikre ordentlig afslutning på opgaven.

Du har måske været faglig leder, projektleder og/eller stærk tværfaglig koordinator i en større organisation der ser muligheder og løsninger og som ikke er bange for at tilføje nye ideer, løsninger og processer.

Der er behov for, at du har erfaring med Officepakken og ITSM systemer. Du vil blive indført i de specifikke øvrige systemer der benyttes af Netværk.

Søgte kompetencer:

  • Stillingen kræver viden om netværk på et niveau, hvor du har forståelse for hvad teknikerne forklarer og derved kan forstå og sætte dig ind i problematikken.
  • Minimum 5 års erhvervserfaring inden for ledelse og/eller projektledelse.
  • Certificeringer som for eksempel Prince2 og ITIL er en stor fordel.
Vores netværksteam indgår i området Infrastruktur og Datacenter og er lokaliseret i Ballerup. Din primære arbejdsplads vil være Ballerup.

Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode. Du vil i forbindelse med ansættelsen blive bedt om dit samtykke til, at Statens IT må indhente en offentlig straffeattest via dit cpr-nummer.

Ansættelsesområdet er Finansministeriet med tilhørende institutioner, pt. Finansministeriets departement, Statens Administration, Statens It, Økonomistyrelsen og Medarbejder- og Kompetencestyrelsen.

Flere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Lars Knudsen på telefon 7231 1502 på hverdage mellem kl. 08:00 og 15:00 eller pr. mail til lakn@statens-it.dk.

Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via knappen ”Søg stillingen” senest den 9. oktober 2023.

Vi holder samtaler løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Statens It, Lautruphøj, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5913740

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet