Jurist med interesse for IT-anskaffelser og kontraktstyring ges i Ballerup Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du have en central rolle i at sikre gode IT-anskaffelser og arbejde med IT-kontrakter og Databehandleraftaler? Er du jurist eller har solid erfaring inden for området, så har vi måske et job til dig i vores GDPR- og Contract Management team.

I Ballerup Kommune ønsker vi at være i front på det digitale område, og vi vil derfor løfte vores evne til at sikre gode kontrakter, når vi anskaffer IT-løsninger. Som vores nye kollega i GDPR- og Contract Management bliver du en del af et team, der arbejder med anskaffelser, kontrakter, databehandleraftaler og interne processer inden for anskaffelser af IT-løsninger. I teamet styrker vi sammen opmærksomheden på persondataforordningen, og vi sikrer, at vi som kommune overholder gældende regler for IT-sikkerhed. 

I teamet arbejder vi også struktureret med at vedligeholde den centrale kontraktdatabase på det digitale område med henblik på at sikre overblik og styring over kommunens aftaler på området.

Vi lægger vægt på at være den gode, konstruktive og fagligt velfunderede samarbejdspartner for vores kolleger i kommunens forretningsenheder, når vi assisterer med IT-anskaffelser og indgåelse af kontrakter.

Som person kan du både arbejde selvstændigt og i teams, og du trives i en travl hverdag med mange forskellige opgaver. Du vil få en stor berøring med forretningsenhederne i Ballerup Kommune samt vores leverandører. Derfor vil det være en fordel, hvis du har indblik i og forståelse for arbejdsgange inden for det offentlige – og gerne fra en kommune.

Dine vigtigste opgaver

  • Håndtere kontrakter vedrørende IT-løsninger 
  • Rådgivning i forbindelse med indkøb under tærskelværdierne for udbud
  • Hjælpe med at sikre, at IT-sikkerhed og databeskyttelse bliver tænkt ind i Ballerup Kommunes kontrakter i forhold til de IT-løsninger, der understøtter kommunens arbejdsgange
  • Juridisk ad hoc bistand til kontoret, blandt andet i forbindelse med indkøb, udbud, databehandlere m.v.

Dine kompetencer
Vi forestiller os, at du:

  • Har en juridisk baggrund som cand.jur., cand.merc.jur. eller har betydelig erfaring inden for området 
  • At du er detaljeorienteret og struktureret og har flair for anskaffelsesprocesser og kontraktstyring 
  • Har lyst til at bringe dine juridiske færdigheder i spil inden for IT-området i samarbejde med resten af teamet
  • Har gode formidlingsevner både mundtligt og skriftligt
  • Trives med at have flere opgaver i gang samtidig og er god til at prioritere mellem opgaverne
  • Indgår i god dialog og opbygger gode relationer med vores kolleger i forretningen, eksterne samarbejdspartnere og IT-leverandører.

Det er en fordel, hvis du har kendskab til kontraktret, udbudsret, databeskyttelse og informationssikkerhed, men det er ikke et krav – så længe du har lyst til at opsøge og gribe mulighederne for udvikling og læring. I stillingen vil der være mulighed for faglig udvikling og adgang til relevante kurser. 

Det får du hos os
Som en del af teamet får du fire dedikerede kolleger, der brænder for at skabe de bedste løsninger for organisationen. Vi har god kollegial sparring og udviklende samarbejder. Du kommer til en kommune, hvor vi ønsker at være blandt de førende på digital udvikling med korte beslutningsgange og store frihedsgrader, og så har vi høj social kapital med løbende kompetenceudvikling.

Hvem er vi
Teamet GDPR og Contract Management hører til Digitalisering, der fungerer som enhed for struktur-, proces- og organisationsudvikling med digitale redskaber. Vi har ansvaret for at understøtte kommunens digitale udvikling, udvikling af den digitale infrastruktur og derved også digitale aftaler og databehandleraftaler. Dette arbejde sker i tæt samarbejde med organisationens øvrige centre og sekretariater. 

Digitalisering består af 25 medarbejdere, der dækker kompetencer fra organisations- og procesudvikling over jura til IT-udvikling. Vi har et åbent og imødekommende samarbejde, hvor vi involverer og hjælper hinanden i løsningen af de tværgående opgaver. 

Digitalisering er en del af Center for Politik og Organisation, der består af afsnittene: Digitalisering, HR og Organisationsudvikling, Politisk Sekretariat samt Stadsarkivet. Centeret har ca. 80 medarbejdere. 

Kommunens Vision 2029 danner grundlag for centerets opgaver og måde at arbejde på. Centerets kerneopgave er at skabe værdi for borgere og virksomheder ved at understøtte vores organisation og politikere i løsningen af den kommunale kerneopgave.

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Digitaliseringschef Eske Kock Pedersen på telefon 2992 6366 (ferie frem til den 12. august). 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. november 2024 eller hurtigst muligt. 

Vi forventer at holde første samtalerunde den 3. og 4. september, og anden samtalerunde den 9. september 2024. 

Ansøgningsfrist:  1. september 2024.

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ballerup Kommune har indført røgfri arbejdstid den 1. april 2024. Læs mere her

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ballerup Kommune, Hold-An Vej, 7, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6093314

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet