Kan du lide at være midtpunktet – også når tingene går stærkt…?

Profilbillede
dato

Kan du se dig selv jonglere med og koordinere opgaver som handler om håndtering af 112-opkald, disponering af ambulancer og sygetransporter, koordinering af driften og være bindeled mellem hospitaler, borgere og andre aktører, så kan du være vores nye kollega til vagtlederteamet i Akutberedskabet 1-1-2.

Overordnede opgaver

Kort fortalt, så er du den der har overblikket over driften og den som skal kunne jonglere med de forskellige problematikker der opstår i en travl hverdag.

  • Sikre at den daglige operative drift afvikles optimalt
  • Sparring og koordination med både sundhedsfaglige og dispatcherne om tværgående problemstillinger
  • Have fokus på medarbejderne i driften, blandt andet med sparring, information og defusing
  • Have en god forståelse for tekniske systemer
  • Bidrage til løsning af daglige beredskabsmæssige problemstillinger i samarbejde med AMK-lægen, der har ansvar for den akut medicinske koordinering i regionen
  • Styre og koordinere driften, herunder sikre hensigtsmæssig fordeling af kompetencer og ressourcer
Din profil

Du skal kunne håndtere en drift, der kan være omskiftelig og med behov for hurtige beslutninger. Du forstår vigtigheden af at kommunikere, så alle er klædt på til opgaven.

Du skal forstå vigtigheden af at være en del af et lille team, hvor alle bidrager til at løse både den daglige drift såvel som ferie og vagtplanlægning.

Vagtledergruppen fortæller

Vi er en meget selvkørende gruppe som består af 6 kollegaer (og så dig) med flere forskellige baggrunde. Vi trives med at tingene kan gå stærkt og at arbejdsdagen kan skifte på få minutter. Vi sætter en ære i at arbejde selvstændigt, samtidigt med at vi sikrer, at vi klæder hinanden på, så vi kan fremstå professionelle i hverdagen.

Vi deltager alle i forskellige samarbejdsfora omkring de store begivenheder i vores region og i andre relevante projekter og vi kan lide at være Akutberedskabets ansigt udadtil. Vi har, for nyligt fået ny leder som heldigvis også hylder ”frihed under ansvar” og at det også godt må være sjovt at gå på arbejde.

Vi investerer i dig

Du vil selvfølgelig blive klædt på til opgaven og vi sørger for at give dig en god introduktion.

Vi tilbyder en arbejdsplads hvor du har mulighed for at kunne påvirke den videre udvikling gennem fagligt engagement og nytænkning.

Vi har fokus på åbenhed og ytringsfrihed, hvor der er plads til alle, og vi ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle, der kan se sig selv i stillingen, til at sende en ansøgning.

AMK-Vagtcentralen

AMK-Vagtcentralen betjener Region Hovedstadens 1,8 mio. borgere når de ringer 1-1-2 eller til Akuttelefonen 1813 og har behov for hjælp i forbindelse med akut skade eller sygdom.

Vi varetager alt fra den livstruende situation, hvor hvert sekund tæller, til borgere der skal have råd og vejledning.

Vi har ansvaret for at koordinere regionens præ-hospitale indsats døgnets 24 timer, året rundt. Vi er også klar, hvis en større beredskabshændelse indtræffer. Alt dette i tæt samarbejde med hospitaler, politi, kommuner og brandvæsen.

Løn- og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst. Dit arbejdssted vil være på Telegrafvej 5 i Ballerup.

Vagterne er 12 timers vagter alle årets dage.

Du vil som ansat i Akutberedskabet skulle bære funktionstøj, når du befinder dig i Akutberedskabets operative områder, som er vagtcentralerne (1813 og 1-1-2) samt baserne, hvor ambulancerne kører fra. Ansatte med patientkontakt bærer uniform i de samme operative områder. Vi har indført brug af funktionstøj og uniform i alle operative områder, som en del af vores indsatser med at styrke sikkerheden og genkendeligheden i Akutberedskabet, som ud over funktionstøj bl.a. også omfatter sikkerhedssnore.

Det en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan bibeholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse.

Yderligere information

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sektionsleder Morten Holm på tlf. 2119 6458. Yderligere oplysninger om 1-1-2 og Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet

Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler

Ansøgningsfristen er fredag d. 24. maj 2024. Samtaler afholdes løbende.

Ansættelsesdato er snarest muligt eller efter aftale med dig.

Fik vi sagt, at vi glæder os til at høre fra dig?

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Den Præhospitale Virksomhed, Telegrafvej , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6044857

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet