Er du klar til at kaste dig over interne og eksterne kommunikationsopgaver i en politisk organisation med stor bevågenhed? Så er det nu du skal søge denne spændende stilling.
Om os
Vi er en Sektion på 8 medarbejdere, som arbejder med kommunikation, presse, Sociale medier og indholdsproduktion til FPS’ kanaler. Vi søger en ny kollega, der er klar til at tage fat på et alsidigt job med stor kontaktflade.
Om stillingen
Som en del af vores team, får du mulighed for at arbejde med spændende og meningsfulde opgaver med stor betydning for Danmarks sikkerhed.
Du kommer til at sætte mere strøm til vores interne og eksterne kommunikation med fokus på, at rekruttere og fastholde medarbejdere til det danske forsvar.
Dine opgaver er blandt andet:
- Udarbejdelse og realisering af kommunikationsplaner om for eksempel HR-initiativer, Forsvarets Dag og rekruttering og fastholdelse til Forsvarets enheder og uddannelser.
- Produktion af artikler og andet indhold til web, Sociale medier og nyhedsbreve.
- Rådgivning og sparring med ledelse og kernemedarbejdere i forhold til kommunikationsopgaver.
Om dig
Du skal have en relevant uddannelsesbaggrund. Det har ikke den store betydning om du er nyuddannet eller har et par års erfaring.
Derudover ser vi gerne at du har:
- Stærke evner inden for mundtlig og skriftlig kommunikation samt erfaring med nyhedsbreve og webkommunikation.
- Erfaring med, eller interesse for, at arbejde i en politisk organisation med mange interessenter.
- En nysgerrig holdning til nye situationer og et ønske om at samarbejde om at nå i mål.
- Gode samarbejdsevner og interesse for at bidrage til det gode kollegaskab i sektionen og andre fagligheder i organisationen.
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den til enhver tid gældende relevante overenskomst. Derudover har du mulighed for at forhandle et tillæg afhængig af dine kvalifikationer og erfaring. Hertil kommer arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Dit arbejdssted er Lautruphøj 8 i Ballerup. Stillingen er en 37 timers fuldtidsstilling inkl. frokostpause
Kontaktoplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til kommunikations- og pressechef Thomas Giolla-Møller på telefon 4185 0554.
Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du ringe til Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Mia Nordbeck Carlsson på telefon 3266 5716.
Ansøgningsfristen er den 21. marts 2025. Vi holder samtaler efter ansøgningsfristens udløb.
Sådan søger du
Vi vil bede dig om at søge stillingen via nedenstående link og vedhæfte ansøgning, C.V, samt uddannelsesbevis. Vær opmærksom på at bilag kun kan tilføjes som PDF-filer.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Forsvarsministeriets Personalestyrelse
Vi rekrutterer og fastholder kompetente ansatte til mere en 40 uddannelser og 20.000 stillinger for Danmarks sikkerhed, og vi yder en helt særlig indsats over for vores veteraner og deres familier. Vores verden drejer sig om den operative kerneopgave, og vi understøtter alle lige fra den værnepligtige til forsvarsministeren.
Vi har et stærkt tværfagligt HR-miljø med fokus på udvikling. Når den operative virkelighed ændrer sig, gør vi det samme. Det kræver mere end almindelig HR.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Personalestyrelse, Lautruphøj, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-03-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3790f845-1c2b-4f98-ac2a-b2afd36c8a6f