Kontorelev til Contract Management

Profilbillede
dato

Er du klar til at kickstarte din karriere som kontorelev med speciale i offentlig administration? Så har vi en spændende stilling til dig i Contract Management, som er en del af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse(FMI) og en afdeling i Sourcing Divisionen. Som kontorelev vil du blive en del af Contract Management-teamet, hvor du vil få mulighed for at lære og udvikle dig inden for forskellige administrative opgaver.

Vi søger en ny kontorelev med start den 1. september 2024.

Om os

Contract Management er ansvarlig for at sikre, at Forsvaret opnår maksimal nytteværdi af alle givne rammeaftaler i deres levetid. Vi arbejder med fem kerneydelser, herunder aftaleforberedelse, implementering af aftaler, aftalestyring, leverandøropfølgning og styring. Vores afdeling har en fri og fleksibel kultur, hvor selvstændighed og samarbejde er i fokus. Vi vægter både humor og professionalitet i vores arbejde, og du vil blive en del af en støttende og engageret arbejdsfamilie.

Om stillingen

Som kontorelev vil du blive præsenteret for mange forskelligartede opgaver. Du vil primært arbejde med Sap, Outlook, Word og Excel. Der vil være rig mulighed for at lære og udvikle dig inden for vores fem kerneydelser, hvor du vil få erfaring med bl.a. leverandørsamarbejde, implementering af aftaler, leverandørperformance og problemløsning. Du vil blive en del af et team, hvor opgavesammensætningen og kollegernes støtte vil bidrage til din succes.

Om uddannelsen:
Dine næste to år bliver en spændende kombination af teori og praksis. Den teoretiske del foregår på Niels Brock, mens den praktiske del udspiller sig lige her hos os. Her vil du praktisk kunne bruge det lærte fra skoleophold i dagligdagen.

Om dig

Vi ønsker, at du har bestået/består et af følgende:
• EUX Business
• STX, HF, HTX inkl. 5 ugers EUS forløb
• HHX

Du klarer det godt hos os, når du viser ansvarlighed, motivation og kvalitet, da det er vigtige værdier for os, og vi forventer, at du tager ansvar for og vil være med til at påvirke de opgaver, du møder. Vi forestiller os, at du som person er engageret og initiativrig samt kan lide at samarbejde med andre.

Hvis du er klar til at kickstarte din karriere som elev i FMI, så send os din ansøgning og CV hurtigst muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Er du 18 år vil lønnen, det første år, være på 14.877,58 kr. pr. måned. Er du 25 år vil lønnen være 21.523,58 kr. pr. måned. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal blandt andet kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Er du nysgerrig og vil vide mere?
Har du spørgsmål om uddannelsen? Tøv ikke med at kontakte Heidi K. Jensen på 4042 9106.

Det samme gælder, hvis du vil have mere information om løn- og ansættelsesvilkår. Her står HR-konsulent Mathias Fønskov klar til at besvare dine spørgsmål på 7281 9121.

Søg stillingen ved blot at klikke på linket og vedhæfte din ansøgning, CV, eksamensbevis og evt. realkompetencevurdering.

Realkompetencebevis for 25-årige
Er du 25 år? Husk at medsende dit realkompetencebevis. Hvis du ikke allerede har fået vurderet dine færdigheder, kan dette klares på en skole, der tilbyder uddannelsen. Hvis tiden er knap, kan du tage det med til en eventuel samtale, eller skolen kan udarbejde det til en mulig ansættelse.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer vores evne til at løse opgaverne bedre. Derfor opfordrer vi alle interesserede, uanset baggrund, til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist og proces
• Ansøgningsfrist: 12. maj 2024. Vi afholder samtaler i uge 20.
• Vi ser frem til at byde dig velkommen den 1. september 2024 eller efter nærmere aftale.


OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet, og vi administrerer op mod 10 milliarder kroner årligt af det samlede forsvarsbudget. Vi har ansvaret for det samlede forsvar og beredskabs materiel- og IT-systemer, så det er os, der anskaffer, forvalter og bortskaffer alt materiel og IT lige fra kampvogne, krigsskibe og kampfly til computere, kabler og knapper. Vi er ca. 2.500 civile og militære medarbejdere fordelt over hele Danmark, og vores hovedkvarter ligger i Ballerup.

Du kan læse om Forsvaret og Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse på www.forsvaret.dk og www.fmi.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen ved Lautruphøj 10, Lautruphøj , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6032181

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet