Kontorfunktionær til spændende varieret stilling i Forsvaret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Foretrækker du en varieret dagligdag med opgaver, der spænder bredt, og ønsker du at bidrage i en organisation, der opererer inden for både civile og militære rammer, hvor aktivitetsniveauet er højt?

Så søger Værnepligtssektionen ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse nu en ny
kontorfunktionær i Ballerup.


Om os

Værnepligtssektionen i Ballerup er ansvarlig for alle de administrative processer i forbindelse med indkaldelse til session på Forsvarets Dag samt indkaldelse til værnepligtstjeneste.

Vores primære opgave er at indkalde unge mænd og kvinder til sessionsbehandling på et af de seks rekrutteringscentre i Danmark samt indgå aftaler om værnepligtstjeneste med de unge, og efterfølgende indkalde dem til værnpligtstjeneste.

Om stillingen

Som vores nye kollega i Værnepligtssektionen, vil du primært løse opgaver relateret til Forsvarets Dag. Værnepligtssektionen består af en chef, en teamleder samt 12 medarbejdere, primært kontorfunktionærer.

Vi er beskæftigede med flere forskellige og interessante arbejdsopgaver.

Dine primære arbejdsopgaver kan blandt andet være:

• Behandling af ansøgninger vedr. Forsvarets Dag
• Behandling af ansøgninger om udsættelse med Forsvarets Dag
• Tilmelding til besøgsdage ved tjenestestederne
• Behandle fakturaer i sektionen
• Elevansvarlig i sektionen
• Behandle og svare på borgerhenvendelser på skrift og pr. telefon.

Hertil kan du forvente ad hoc opgaver af varierende karakter og omfang.

Daglig arbejdstid er typisk mandag og tirsdag kl. 8.00 – 16.00 og onsdag til fredag kl. 8.00 - 15.00.

Efter afsluttet on-boarding forløb, vil det være mulighed for op til to hjemmearbejdsdage om ugen.

Om dig

Du har erfaring med kontorarbejde, gerne fra Forsvaret, men det er ikke et ubetinget krav. Det er ligeledes en fordel, hvis du har en god viden og erfaring fra brugen af MS Office samt KMD Workzone. Vi arbejder i vores eget fagsystem, og du skal derfor være god til at tilegne dig nye tekniske løsninger.

Du sætter pris på en afvekslende hverdag. Du tager initiativ og er aktiv i din tilgang til opgaverne.
Du arbejder struktureret og går op i at levere et godt produkt med sans for kvalitet og service. Du er en omstillingsparat person med godt humør.

Du kommer til at varetage en stilling hvor der er store krav til præcision, og du skal derfor kunne påtage dig et stort ansvar for løsningen, hvilket indebærer, at du fungerer godt i en ret selvstændig stilling.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten) eller anden relevant overenskomst.

Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår.

Du skal bl.a.kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele
ansættelsesforholdet.

KONTAKT OG ANSØGNING

Vil du høre mere om stillingen eller arbejdsopgaverne, er du velkommen til at kontakte Morten Crone Juster på telefon 32 66 52 81 eller mail fps-mcj@mil.dk.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Nathaly Hoffmann Tobiassen på telefon 32 66 56 98.

Ansøgningsfristen er den 14. juni 2024. Samtaler afholdes løbende og i umiddelbar forlængelse af ansøgningsfristen.

Stillingen er til besættelse pr. 1. august 2024.

Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem diversitet og nytænkning. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.


OM FORSVARSMINISTERIETS PERSONALESTYRELSE

Vi rekrutterer og fastholder kompetente ansatte til mere end 40 uddannelser og 20.000 stillinger for Danmarks sikkerhed, og vi yder en helt særlig indsats over for vores veteraner og deres familier. Vores verden drejer sig om den operative kerneopgave, og vi understøtter alle lige fra den værnepligtige til forsvarsministeren.
Vi har et stærkt tværfagligt HR-miljø med fokus på udvikling. Når den operative virkelighed ændrer sig, gør vi det samme. Det kræver mere end almindelig HR.

Vi har hovedsæde i Ballerup med decentrale partnerelementer og rekrutteringscentre rundt om i hele landet

Se evt. mere om os på www.forpers.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Personalestyrelse, Lautruphøj , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6057432

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet