Koordinator af IT Depot Karup ved Forsvarets Supply Chain Division

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af holdet, der dagligt forsyner de danske soldater med alt fra snørebånd til køretøjer?
Så er her muligheden for et job som vores nye kollega til IT Depot Karup.


Om os

IT Depot Karup er en del af Materiel-, IT- og Produktionssektionen under Supply Chain Divisionen. Vi er en del af en moderne enhed, som servicerer Forsvaret og leverer alt fra feltrationer, snørebånd, PC og kampvogne.

Vi har 6 bemandede og 2 ubemandede lagre samt 1 beredskabscenter for havmiljø-materiel, der er oplagt ved Beredskabsstyrelsen. Vi er i alt omkring 90 medarbejdere.

Supply Chain Division er en moderne logistik virksomhed, som støtter Forsvarets soldater og øvrige medarbejdere med forsyninger.

Supply Chain Division har fokus på betjening og støtte til Forsvaret med særlig vægt på kundeorientering og service. Vi vægter i det fremadrettede arbejde at få alle forretningsgange optimeret og på at udvide planlægningshorisonten.

Ved IT Depot Karup oplægger, varder og udleverer vi standard IT udstyr.

Til løsning af opgaverne i hele Supply Chain Divisionen er vi godt 950 dedikerede medarbejdere fordelt over hele landet. Vi er en blanding af civile og militære medarbejdere.

Vi har en uformel tone, men samtidig sætter vi vores faglighed højt, og yder en god og stabil service for vores kunder.

Vi ser kunden og dermed soldaten som den vigtigste samarbejdspartner, der altid skal vide, at vi er til for dem og ikke omvendt. For at kunne løse en så vigtig opgave, fordrer det, at vores medarbejdere yder deres ypperste, og derfor prioriterer vi god ledelse og samarbejde højt.



Om stillingen

Du ansættes som materielforvalter og skal støtte lederen for IT Depot Karup.

Du kan forvente en stilling, hvor det er vigtigt, at du:
• Selvstændigt kan varetage depotets administrative og planlægningsmæssige opgaver
• Kontinuerligt optimerer driften, samt bygningsvedligeholdelse
• Er resultatorienteret og lægger vægt på, at der er styr på tingene, herunder blandt andet at alle bestemmelser vedrørende forvaltning efterleves
• Indgår i et samarbejde med chef, øvrige ledere og medarbejder, og er en naturlig samarbejdspartner for resten af strukturen
• Sikrer et godt arbejdsmiljø, hvor ledelse er med til at fordre dette
• Er medvirkende til at skabe et godt samarbejde ikke mindst på tværs af sektionen
• Vægter IT sikkerhed og militær sikkerhed meget højt



Om dig

Du har en relevant erhvervsuddannelse som lager og logistikoperatør, logistikassistent eller tilsvarende.

Vi ser gerne, at du allerede har gennemført minimum 1 obligatorisk- og 1 valgfag fra akademiuddannelsen med fokus på ledelse eller anden relevant uddannelse på tilsvarende niveau. Såfremt du ikke allerede har det, skal du være indstillet på at tage denne uddannelse.

Du trives med at have overblikket samtidig med, at du i detaljer kan styre og lede fjernlagerets drift i samarbejde med øvrig ledelse og nøglepersonel.

Det er en afgørende faktor, at du er udadvendt, fleksibel og i besiddelse af gode ledelsesmæssige egenskaber. Du stiller krav til dig selv og sætter ære i, at dine opgaver udføres korrekt og til tiden.

Du er kendt for at bidrage positivt og aktivt til opgaveløsningen i samspil med andre og har solidt kendskab til almindelige arbejdsprocesser i en logistisk virksomhed, samt har erfaring med LEAN som arbejdsværktøj.

Det er en fordel, hvis du er en rutineret bruger af SAP og Office pakken. Du skal være indstillet på at gennemføre relevante kurser i Forsvaret. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra Forsvaret, men ikke et krav.



Ansættelsesvilkår

Du ansættes og aflønnes efter organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for civilt ansatte under Forsvarsministeriets myndighedsområde inden for Centralforeningen for Stampersonels forhandlingsområde.

Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Derudover er der mulighed for forhandling af tillæg.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal blandt andet kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer

KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte materielmester Dennis Christian Laursen på telefon 4172 9248.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent June Bastholm på telefon 3266 5470.

Ansøgningsfristen er 25. marts 2024, og samtaler forventes gennemført umiddelbart herefter. Stillingen er til besættelse 1. maj 2024 eller efter aftale.

Dit arbejdssted er Karup.

Du søger stillingen via linket, og vi beder dig vedhæfte din ansøgning, CV, uddannelsesbevis og relevante bilag. Vær opmærksom på, at bilag kun kan vedhæftes i PDF-format. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at forskellighed optimerer opgaveløsningen gen-nem diversitet og nytænkning. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet. FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialo-perationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg -5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010109

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet