Er du god til at bevare overblikket i en kontekst med komplekse sammenhænge og samtidig have sans for detaljen?
Har du en skarp analytisk sans, og er du god til at kommunikere og koordinere?
Så er du måske vores nye kollega i Koordinationssektionen.
Om os
Supply Chain Divisionen er en del af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI). Vi varetager bl.a. materieldriftsplanlægning, indkøb af materiel, samt de styringsmæssige og rammesættende opgaver for FMI Supply Chain.
I Supply Chain Divisionen er vi i gang med at tilpasse organisationen med fokus på øget hastighed og effektivitet – blandt andet gennem procesforenkling og tydelig ansvarsplacering. Vi arbejder målrettet på at skabe en dynamisk og robust organisation, hvor løbende tilpasning, samarbejde og stærke netværk er grundlæggende principper. Som en del af dette arbejde er vi ved at oprette en Koordinationssektion, som du kan være med til at få til at virke. Kordinationssektionen er en del af den nyoprettede Operations- og Styringsafdeling. Sektionens ansvarsområde spænder over task management, økonomi- og ressourcestyring, forligs- og revisionsarbejde samt tværgående opgaveløsning og koordination.
Vi lægger vægt på en uformel omgangstone og et fleksibelt og motiverende arbejdsmiljø. Tempoet er indimellem ganske højt, men vi tilbyder en fleksibel arbejdsplads med mulighed for hjemmearbejde og fokus på work-life balance.
Om stillingen
I Koordinationssektionen får vi en stor organisatorisk snitflade og deltager i tværgående projekter og arbejdsgrupper. Derfor kommer du til at samarbejde på tværs af både Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Forsvarskommandoen og koncernen som helhed.
Opgaveporteføljen er bred, men fælles for alle opgaver er, at de omfatter en høj grad af styring og koordination.
Vi søger sagsbehandlere – civile såvel som militære – til varetagelse af den tværgående og koordinerende opgaveløsning med vægt på ressourcestyring – herunder økonomi, analyser til forlig og NATO-styrkemål, koordination og formidling i sager med koncernperspektiv og generel task management.
Om dig
Som civil har du en akademisk baggrund.
Du besidder evnen til at skabe en helhedsforståelse på tværs af en kompleks koncern. Du trives i en verden, der er i konstant forandring, leverer resultater med høj kvalitet og formår at følge opgaver og projekter til dørs.
Du har stærke analytiske evner og formår at jonglere mange forskelligartede arbejdsopgaver i en travl hverdag. Du har sans for detaljen og formår samtidig at bevare overblikket og helhedssynet.
Du trives med at opbygge og vedligeholde relationer baseret på gensidig tillid og faglig respekt. Du tager ejerskab for opgaver og evner at inddrage relevante interessenter i din opgaveløsning. Samarbejde, vidensdeling og formidling falder dig naturligt, og du ser løsninger, som fungerer på tværs.
Vi ser gerne, at du:
- Arbejder struktureret, tænker holistisk og med respekt for deadlines.
- Har en evne til at planlægge, gennemføre og korrigere komplekse fagområder med mange forskellige interessenter.
- Analyserer og forstår selv meget komplekse sammenhænge og udstråler naturlig selvtillid, ydmyghed og integritet.
- Er omstillingsparat, velformuleret og professionel i din fremtoning.
Stillingen er både slået op civilt og militært.
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst mellem Finansministeriet og en række akademikerorganisationer for akademikere i staten (Akademikeroverenskomsten).
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Arbejdsstedet er i Ballerup.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgningsfrist
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Jeppe Falk Jensen på telefon 4045 8397.
Hvis du har spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent ved Personelkommandoen, Mia Nordbeck Carlsson på telefon 3266 5716.
Ansøgningsfristen er den 24. november 2025. Samtaler forventes gennemført løbende.
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.
Sådan søger du
Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for. Vi er ca. 2500 medarbejdere (3/4 civile - 1/4 militære) fordelt ud over hele Kongeriget, med hovedkontorer i henholdsvis Ballerup, Brabrand og Hvidovre.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/a2e4ed80-1123-42df-aef1-bc22023d1d98