Koordinér kundesupport på SAP HR systemet og vær en del af et engageret team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du forklare komplekse IT systemer på almindeligt sprog? Vil du agere som bindeled mellem forretning og IT og stå i spidsen for et team af dedikerede medarbejdere, der sætter en ære i at yde god kundeservice?

Så læs videre og send din ansøgning allerede i dag!

Om os

Forsvarsministeriets Personalestyrelse (FPS) leverer HR til hele Forsvarsministeriets område og har stort fokus på at levere sikre, stabile og funktionelle HR-moduler til Forsvarets SAP baserede virksomhedsstyringssystem (DeMars), hvor vores center har ansvaret for denne indsats. Vores center består af fire sektioner og et partnerelement. Stillingen er placeret i sektionen SAP HR Udvikling og Support.

SAP HR Udvikling og Support varetager kundesupport, udvikling af og uddannelse i HR-modulerne, såsom arbejdstidsstyring og personaleadministration. Herudover har sektionen ansvar for rolletildeling og brugeradministration i DeMars og internt i FPS, at yde støtte til proceskortlægning og projektarbejde.

I sektionen vil vi være kendt for:
• At udbyde relevante kvalitetsuddannelser til Forsvarsministeriets myndigheder.
• Løbende at udvikle de IT-baserede løsninger som understøtter koncernens HR så de fremstår tidssvarende og brugervenlige.
• At yde professionel, kvalificeret og effektiv support til Forsvarsministeriets myndigheder.
• At have et godt sammenhold, hvor vi hjælper og støtter hinanden i hverdagen

Som din kommende kollega Bo siger:
"I SAP-HR løser vi en række forskellige opgaver. Fælles for disse er, at vi altid har øje for det faglige behov hos vores kolleger. Vi gør en dyd ud af, at de ikke går forgæves når de har behov for hjælp".

Om stillingen

Som koordinator for SAP HR sektionens kundesupport, vil du blive en del af et engageret kundesupport team.

Teamet varetager dagligt teknisk støtte til Forsvarets medarbejdere på arbejdstidsområdet, vedligeholder og optimerer arbejdstidsløsningen for herigennem at sikre drift, vedligeholdelse og videreudvikling af FPS kundesupport.

Teamet består af fire medarbejdere.

Herudover, vil der til tider skulle varetages større opgaver (inkl. skriftlige oplæg) i forbindelse med koordinations- eller optimeringsopgaver internt såvel som eksternt, f.eks. i forbindelse med revisioner.

Dine primære opgaver består i:
• Ansvar for koordination og fordeling af kundesupport opgaver.
• Ansvar for standardisering af brugerstøttens procedurer.
• Samarbejde med sektionens medarbejdere og med Forsvaret overenskomstafdeling.
• Koordination, drift og vedligeholdelse af Forsvarets arbejdstidsstyringsmodul.
• Ansvarlig for indhentning- og vurdering af data samt udfærdigelse af skriftlige produkter inden for arbejdsområdet.

Herudover, forventes det at du kommer med optimeringsforslag til kundesupportens processer og arbejdsgange samt at du deltager i tværfagligt arbejde, projekter og møder.

Stillingen byder på et alsidigt og varieret jobindhold, med mange spændende faglige opgaver og muligheder for udvikling. Du vil få en stor grad af fleksibilitet i forhold til tilrettelæggelsen af din egen arbejdstid – med mulighed for hjemmearbejde, betalt frokostpause, motionsfaciliteter og en aktiv idræts- og personaleforening.
Stillingen byder herudover på gode kollegaer, hvor faglighed, engagement og det kollegiale sammenhold er i højsædet og hvor du kan være med til at påvirke kvaliteten af koncernens brugerstøtte på tidsadministrationsområdet.

Som din kommende chef siger:
”I stillingen får du lov til at sætte dit eget præg på stillingen samt mulighed for at påvirke kvaliteten af forsvarets kundebetjening på tidsadministrationsområdet og direkte kontakt med kunderne”.

Om dig

Vi forestiller os at:
• Du har en relevant uddannelse/eller autodidakt opnået viden inden for IT området, med 3-5 års relevant erfaring inden for koordination eller drift.
• Erfaring med faglig ledelse som koordinator og teknisk medarbejder.
• Kendskab og erfaring med Microsoft Excel.
• Du er innovativ, serviceminded og teamorienteret og samtidig kan arbejde selvstændigt, ansvarsbevidst og vedholdende med pålagte opgaver.
• Du har gode forhandlings-, formidlings- og samarbejdsevner.
• Gode skriftlige og mundtlige færdigheder, idet klar og letforståelig kommunikation med vores kunder er vigtig.

Du kan lide:
• At formidle viden og møde nye mennesker.
• At opbygge faglige netværk af specialister på tværs af hele ministerområdet.


Det vil være en fordel, men det er ikke et krav, hvis du har:
• Kendskab til forsvarets tidsstyringsløsning, forsvarets organisation og struktur eller teknisk indsigt i forsvarets anvendelse af IT.
• Viden om IT-systemer herunder især SAP, gerne med nogle års praktisk erfaring.
• Erfaring med SAP HCM (Human Capital Management) eller andre ERP systemer.

Ansættelsesvilkår

Du bliver ansat og aflønnet efter den til enhver tid gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i Staten. Afhængig af kvalifikationer er der mulighed for at forhandle tillæg i forbindelse med ansættelsen. Det er til jobbet tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 %.

Som ansat på Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte orlogskaptajn Malene G. Brogaard på tlf. 7281 9240 eller 2347 5317.

Hvis du har spørgsmål til ansættelsesvilkår, er du meget velkommen til at kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse HR-konsulent Karin Dupont på tlf. 3266 5188.

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis snarest og senest den 25. august 2024. Samtaler holdes løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Stillingerne ønskes besat snarest muligt.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede, uanset personlig baggrund, til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

OM FORSVARSMINISTERIETS PERSONALESTYRELSE
Vi rekrutterer og fastholder kompetente ansatte til mere end 40 uddannelser og 20.000 stillinger for Danmarks sikkerhed, og vi yder en helt særlig indsats over for vores veteraner og deres familier. Vores verden drejer sig om den operative kerneopgave, og vi understøtter alle lige fra den værnepligtige til forsvarsministeren.
Vi har et stærkt tværfagligt HR-miljø med fokus på udvikling. Når den operative virkelighed ændrer sig, gør vi det samme. Det kræver mere end almindelig HR.
Vi har hovedsæde i Ballerup med decentrale partnerelementer og rekrutteringscentre rundt om i hele landet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Personalestyrelse, Lautruphøj , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6088882

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet