Kundeservice Assistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kundeservice assistent til Toms Gruppen

    

Motiveres du af at arbejde med ikoniske brands? Har du flair for god kundeservice og ønsker at arbejde i et team med et godt sammenhold? Vi er på udkig efter en kundeservice assistent, som kan holde mange bolde i luften på en gang. Kan du bruge dit overblik, dit servicegen og din sans for struktur til at få opgaverne til at gå op i en højere enhed? Så er du måske vores nye kollega.

Velkommen til kundeservice DK

Her får du chancen for at bruge dine faglige kompetencer i et afvekslende job. Du får en bred kontaktflade med kollegaer på tværs af organisationen og bliver en del af et dynamisk team med engagerede kolleger i en åben og uformel omgangstone. Din primære opgave vil være det daglige ansvar for servicering af og leverancer til vores kunder i Danmark.

Opgaver og ansvarsområder

Som en del af kundeservice, vil du hjælpe teamet med primært at supportere med den daglige drift i kundeservice samt sekundært løse mindre logistik opgaver ud mod vores logistik samarbejdspartner.  

Du kan forvente varierende arbejdsdage men dine hovedopgaver vil bestå af: 

  • Modtagelse og registrering af ordrer i SAP, herunder opfølgning på varebeholdninger med planlægning samt fakturabehandling.
  • Tilbagemelding til kunder på leveringsmængder og tidsrammer. 
  • Reklamationsbehandling, herunder returordrer og kreditering.
  • Oprettelse og vedligehold af kundestamdata og vejledninger.
  • Support til fieldsales.
  • Behandling af EDI idoc fejl i SAP.

Kvalifikationer vi leder efter: 

Du er en teamplayer med gå på mod og en positiv energi.  Det forventes, at du arbejder selvstændigt og kan bevare overblikket i en travl hverdag, hvor to dage ikke er ens. Du har en høj grad af motivation og engagement, der bidrager til et positivt og konstruktivt arbejdsmiljø.

Du er ansvarsfuld og god til at planlægge din tid og opgaver, så der sikres fremdrift på opgaverne og at deadlines overholdes. 

Vi arbejder i et højt tempo, så du skal være omstillingsparat og god til at prioritere. Du er kvalitetsbevidst med sans for detaljen, og evner at følge tingene helt til dørs.

Du er proaktiv og har en løsningsorienteret adfærd, så du tør udfordre status quo, så vi gør tingene bedre og vi lykkes sammen med gode resultater. Du er åben overfor nye tiltag og ser en mulighed i løbende optimering af vores processer.

Fagligt forstiller vi os, at du:

  • Har en stor erfaring at trække på fra lignende stilling indenfor kundeservice og support.
  • Er rutineret bruger af SAP ERP og Microsoft Office 365.
  • Behersker dansk og engelsk professionelt både i skrift og tale.
  • Har erfaring fra FMCG-branchen.
  • Kendskab og flair for at skabe struktur, optimere arbejdsgange og processer.

En fantastisk arbejdsplads 

TOMS er et sted, hvor vi vil hinanden, og det mærker vi i hverdagen. Der er et godt sammenhold i teamet, hvor vi sætter en ære i at være imødekommende og hjælpsomme. Vi har en stærk vinderkultur med fokus på resultater uden at gå på kompromis med den gode dialog.  

Selvom vi er Danmarks største producent af slik og chokolade, er vi stadig ikke større, end at man ofte selv løber med bolden. Det giver en spændende arbejdsdag, med en bred kontaktflade og mulighed for at præge og udvikle sig i jobbet. 

Uanset om du er til Skildpadde, Hollybar eller noget helt tredje, glæder vi os til at høre fra dig

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Service & Operational Logistic Manager Annitta W. Pedersen på: +45 2019 9341

Send din ansøgning og dit CV til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale og besætter stillingen, når den rette kandidat er fundet, så søg allerede i dag.

Siden 1924 har Toms været drevet af at skabe smil hos mennesker verden over. Toms bygger på en arv af stolte og visionære håndværkere, hvis passion stadig inspirerer os den dag i dag. Hos Toms smiler vi, når vi gør en forskel på arbejdet. Når vi skaber et miljø, hvor vi trives og udvikler os. Vi smiler, fordi vi dyrker vores forskelligheder og udlever vores passion. Vi smiler når vi sammen udrette noget helt særligt. Vi smiler, når vi træffer de rette valg og tager ansvar: For personerne omkring os, men også for dem, vi måske aldrig møder. Vi støtter ansvarlig kakaodyrkning; med respekt og omsorg for skovene, farmerne og deres børn. For vi vil også skabe smil for kommende generationer. We bring smiles to life – for everyone. 

Toms ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, seksualitet, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=30c41815)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

TOMS GRUPPEN A/S, Toms Alle, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5937910

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet