Kundeservicekonsulent til anerkendt IT-virksomhed i Ballerup - 20-37 timer ugentligt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du gerne give rigtig god kundeservice? Er du først tilfreds, når du har fundet svar på hver enkelt kundes spørgsmål? Har du lyst til at joine en gruppe unge, ambitiøse kundekonsulenter i en anerkendt IT-virksomhed? 

Centrum Personale søger flere kundeservicekonsulenter på vegne af en større IT-virksomhed beliggende i Ballerup. 

Her er en spændende jobmulighed til dig, som kan lide at give god kundeservice og gerne vil arbejde 20-37 timer om ugen (primært ml. kl. 8-16). Stillingen er velegnet som studiejob eller hvis du har planer om et sabbatår med fuldtidsarbejde. Her er medarbejderne glade for at være, og teamet dyrker sammenhold og kollegafællesskab i stor stil. 

Løn: 139 kr. i timen. Opstart: Snarest muligt.

Jobbet som kundeservicekonsulent

Virksomheden tilbyder sikre, effektive og brugervenlige IT-løsninger til banker og pengeinstitutter. Sammen med dine nye kolleger i End User Support-teamet modtager du opkald fra virksomhedens kunder og hjælper dem med deres bankrelaterede spørgsmål. Du besvarer også e-mails og håndterer lettere administrative opgaver.

Vigtigst af alt bruger du den nødvendige tid på hver enkelt kunde og afslutter først samtalen, når der er fundet en løsning. Du registrerer derefter sagsforløbet på hver enkelt kunde i systemet.   

Du modtager selvfølgelig en grundig oplæring, så du bliver godt klædt på til at rådgive kunderne. Gennem oplæringen får du indsigt i juridiske, finansielle og sikkerhedsmæssige emner, samt vigtigheden af den gode kundeservice.

End User Support har åbent fra kl. 8-22 på hverdage og kl. 11-20 i weekender og på helligdage. Du kommer primært til at arbejde på hverdage 20 til 37 timer om ugen, alt efter hvad der passer dig, inden for tidsrummet kl. 8- 16. Der er også mulighed for ekstravagter/aftenvagter. 

Dine faglige kvalifikationer 

  • Du kan arbejde 20-37 timer om ugen (primært ml. kl. 8-16). 
  • Du er lærenem og sætter dig hurtigt ind i nye sager og opgaver.
  • Du er god til at formulere dig på dansk – både mundtligt og skriftligt. Kan du flere sprog, er det en fordel.
  • Du har gode IT-færdigheder og kan nemt navigere rundt i flere systemer samtidigt.
  • Du er hurtig og præcis, når det kommer til registrering og indtastning.
  • Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med kundeservice.
  • Du kan fremvise en straffeattest.

 Dine personlige egenskaber 

  • Du kan lide at tale med mange forskellige mennesker i løbet af en dag.
  • Du vil gerne give kunderne en positiv serviceoplevelse.
  • Du er venlig og smilende i telefonen.
  • Du møder veloplagt og til tiden til dine vagter.
  • Du er ansvarsbevidst og arbejder struktureret med dine opgaver.
  • Du er fleksibel – og tager gerne en ekstra vagt i perioder, hvor der er ekstra travlt.

Lyder det som noget for dig? Og kan du starte snarest muligt? 

Så send os dit CV og et par ord om dig selv via linket. Vi glæder os til at læse din ansøgning. 

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand hos Centrum Personale på tlf.: 33 24 40 80 eller hs@centrum-personale.dk.   

Centrum Personale indkalder løbende kandidater til samtale, og vi afslutter rekrutteringsforløbet, når de rette medarbejdere er fundet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (20-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

CENTRUM PERSONALE A/S, Frederiksberg Alle, 1820 Frederiksberg C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6056781

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet