Lægesekretær til nyt samlet sekretariat for behandling af spiseforstyrrelser, PC Ballerup

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i et travlt og mangfoldigt miljø, som den, der griber opgaverne og lander løsningerne i håndteringen af ambulant sekretariatsarbejde?

Som noget ganske nyt har vi samlet sekretariatet for den ambulante behandling af spiseforstyrrelser ved Dagafsnittet og Ambulatorium for Spiseforstyrrelser.

Vi ønsker derfor at udvide vores velfungerende sekretariat med en ambitiøs og serviceminded lægesekretær, der har lyst til at blive en del af et psykoterapeutisk ambulatorium, der varetager specialvisitation, udredning og behandling af spiseforstyrrelser i Region Hovedstadens Psykiatri.


Lidt om os og vores arbejde i dagafsnittet og ambulatoriet for spiseforstyrrelser

Vi behandler personer over 18 år med spiseforstyrrelser af moderat til svær grad. Den ambulante behandling er en del af det samlede spiseforstyrrelsesområde på Psykiatrisk Center Ballerup. Området har fælles visitation og udredning af sygdomsgrad og behandlingsbehov, og ambulatoriet og dagafsnittet samarbejder med døgnafsnittene.

Vi behandler både patienter i hovedfunktion, regionsfunktion og højt specialiseret funktion. Kernen i behandlingen er en kombination af miljøterapi, fysioterapi, psykoterapi, lægebehandling og diætistbehandling.

Der afholdes netværksmøder, introduktions- og pårørendearrangementer som led i dette, og der kommer således mange andre aktører end patienterne, herunder eksterne samarbejdspartnere fra kommuner eller bosteder samt pårørende.


Hverdag og samarbejde i sekretariatet

Du vil få plads i vores dagafsnit, hvor størstedelen af dine arbejdsopgaver også vil være forankret. Her sidder du placeret centralt i afsnittet og vil have tæt samarbejde med den tværfaglige personalegruppe, bestående af læger, psykologer, sygeplejersker, diætister, fysioterapeuter og socialrådgiver samt med dit eget team af sekretærer.

Udover opgaver i dagafsnittet vil du også have opgaver for ambulatoriet. Sammen med dine 4 øvrige sekretærkolleger deler I det samlede ansvar for lægesekretæropgaverne på tværs af de to enheder.

Sekretærerne har en central rolle i styring og ajourføring af ventelistesystem, indkaldelse, modtagelse og afslutning af patienter. Derudover bliver dine arbejdsopgaver blandt andet:

  • Patientforløbskoordination
  • Receptionsfunktion
  • Callcenterfunktion
  • Håndtering af arbejdslister i SP
  • Understøtte arbejdet i Behandlingseffekt
Da samlingen af det ambulante sekretariat er ganske nyt, kan du forvente at blive del af en proces, hvor beskrivelse af kerneopgaver og udformning af nye arbejdsgange indgår.


Vi tilbyder dig:

  • God introduktion til opgaverne
  • Et alsidigt job med vekslende og udfordrende arbejdsopgaver
  • Et job i et velfungerende team og et sekretariat i udvikling
  • En hverdag med fokus på trivsel og godt kollegialt samarbejde
  • Tæt samarbejde og gensidig respekt imellem ledelse, behandlere og sekretariat
  • Direkte patientkontakt
Om dig

Du er den rette, hvis du er fleksibel, har mod på at udvikle og definere egne arbejdsgange og ser en værdi i, at patienterne føler sig ”ventet og velkommen” fra de træder ind ad døren.

Vi søger en uddannet lægesekretær og erfaren SP-bruger, som er indstillet på at indgå i et tæt kollegialt fællesskab om opgaveløsningen i samarbejde med det øvrige sekretærteam.

Vi forestiller os en kollega, der:

  • Har gode kommunikationsevner
  • Er god til at prioritere og ændre fokus hurtigt
  • Arbejder struktureret og selvstændigt med en positiv tilgang til opgaverne
  • Er fagligt velfunderet og ansvarlig omkring et højt kvalitetsniveau i udførelsen af opgaverne
  • Kan efterleve organisationens værdier om ansvar, respekt, faglighed og udvikling med patienten i centrum.
Ansættelsesvilkår

Stillingen er til besættelse pr. 1. december 2023.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.


Har vi vakt din interesse?

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretærernes teamkoordinator Charlotte Christophersen på 38645366 / charlotte.christophersen.02@regionh.dk eller afsnitsleder på daghospitalet Anne Jøker på 30222273 / Anne.Joeker.Hansen@regionh.dk

Du søger stillingen ved at uploade ansøgning, CV og relevante dokumenter via linket på siden.

Ansøgningsfristen er den 22. oktober 2023.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 26. oktober 2023, kl. 08.00-13.00.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Du kan læse mere om centeret på vores hjemmeside samt læse og høre mere om Region Hovedstadens Psykiatri som arbejdsplads her: "Job i Psykiatrien".

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Psykiatrisk Center Ballerup, Maglevænget , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916541

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet